Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8081
Data e postimit: 2023-03-06 17:07:58
Shikime: 1366
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Ligjet dhe rregullat

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Rendesia e tyre
Autori: Dea
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 7B
Qyteti: Tirane
E-mail: deasholla065@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit. Jo vetëm kaq, por respektimi i rregullave ndihmon gjithashtu në krijimin e një shoqërie të rregullt ku njerëzit mund të ndihen të sigurt . Dhe ndërsa rregullat janë të rëndësishme për ruajtjen e rendit dhe parandalimin e kaosit, ato gjithashtu mund të jenë zhgënjyese kur nuk respektohen. Zbatimi i rregullave tregon se jeni serioz për atë që dëshironi dhe se si duhet të sillen të tjerët. Normalisht që në shtetin tonë ligjet dhe rregullat mund të thyhen shpesh. Sipas mendimit tim rregullat që mund të thyhen më shpesh janë ato për mirëmbajtjen e mjedisit ose ndryshe ndotja. Mendoj se ligji duhet të ashpërsohet edhe për ato mbeturinat e vogla që hidhen në tokë. Mirëmbajtja e mjedisit nuk vlen vetëm për prishjen e peizazhit por edhe për mirëqenien tonë dhe planetit Tokë. Gjithashtu ligjet që duhet të bëhen më të rrepta janë ligjet rrugore. Shumë persona humbin jetën për shkak te aksidenteve çdo ditë. Ligjet rrugore duhet të ashpërsohen si për drejtuesit e mjeteve ashtu edhe për këmbësoret.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dea - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=8081


Vepra te ngjashme

Lloji: Ese shpjeguese
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm...
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dh...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse ...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
Te jetojme se bashk...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
drejtesia
Lloji: Analize letrare
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cile...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...
une i them jo padre...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për d...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.