Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4833
Data e postimit: 2016-02-01 18:25:36
Shikime: 3612
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Pse mbaroi

Lloji: Leter
Tema: Dashuria jon e perfunduar pa arsye
Autori: Une
Shkolla: Shkolla
Klasa: 8b
Qyteti: Berat
E-mail: unedhe.ai@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nuk e kam shkruar vet. Po ta kisha unë në dorë jeten time, ti do ishe ende krah meje. Vertet do isha duke genjyer ende prinderit, por kur isha krah teje unë harroja gjithçka. Ishim vtm une dhe ti. Askudh tjeter. Mesa duket fati nuk na donte ne sebashku. Por,pervec fatit as ti nk na doje ne bashk. Unë paskam enderuar kot gjithe keto koh. Prap e bera 1 gabim. Prap te desha ty. Ti me ke hyr ne gjak dhe nk te nxjerr dot. Pff ne çdo mendim timin ndodhesh ti. Me duket sikur çdo keng eshte shkruar per ne të dy.
...
Tani per ta mbyllur kete letër, po te them diçka qe nuk ta kam then as1her.... Te desha, te dua, dhe do të të dua gjitmon
X person
I 💖 you BeB
I'll always love you.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Une - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Leter&id=4833


Vepra te ngjashme
Un jam...
Lloji: Poezi dashurie
Shiko,desha te prezantohem,un jam nje vajz e dashuruar ne nje person Desha te ju thoja,gjith tregim...
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...
Pa Jete!
Lloji: Ese argumentuese
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jet...
poezi
Lloji: Ese argumentuese
TE DUA TE DESHA PA KUSHT TE DESHA PA KOMPROMIS TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM TE DESHA SIQ I...
Ishte njeri me vler...
Lloji: Ese argumentuese
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura...
Femijeria
Lloji: Poezi personale
Kur isha i vogel kur isha femije prinderit me qortonin dhe une i shihja me habi Tani une jam r...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
Jonada
Lloji: Thirrje
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek V...
Pasiguria
Lloji: Ese shpjeguese
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pas...
Pse?
Lloji: Poezi dashurie
Pse? Sa vite kam pritur! Sa vite kam bërtitur! Si Dhelper ke ikur, Si se paskam ditur. ...
Shoqja ime
Lloji: Poezi dashurie
Ndarja
Lloji: Poezi dashurie
Edhe boten te ma falin une prap do vuaj Kur e di se dora jote mban unaz te huaj I kujtoj buzet e t...


Komentet e fundit!

Emri: CJ
Email: sixheitartari@gmail.com
Komenti: Wow, kjo eshte vertet ajo qe ndodh ne dashuri e kur fati te ben "merda" siper! Sa do te doja ta kishim vete ne dore fatin!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.