Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7477
Data e postimit: 2020-11-23 19:44:22
Shikime: 3911
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Njeriu eshte farketar, i fatit te tij

Lloji: Ese filozofike
Tema: Fati
Autori: Dezi Myrteza
Shkolla: Gjimnazi: "Themistokli Germenji"
Klasa: 12C
Qyteti: Korce
E-mail: desinyrteza12@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fatit tone? Per te gjitha keto, jemi te afte te gjejme nje pergjigje?
Njeriu eshte nje qenie supreme, e konsideruar si gjallesa me e avancuar dhe me e persosur ne realitetin objektiv.Ne si qenie njerezore,jemi te krijuar nga nje trekendesh te pathyeshem:trup-mendje-shpirt dhe qellimi kryesor universal eshte qe te JETOJME. Ne duhet te jetojme me fatin qe vetkrijojme apo me percaktimin e Unit?
Dikush pohon se fati eshte i shkruar dhe dikush tjeter thote se fatin e kemi ne duart tona dhe se jemi aq te afte ta krijojme vet ate. Une do pohoja se "fati yne eshte shkruar qe ne te jetojme ate fat qe ne krijojme". A jemi ne te sigurt me fatin qe do krijojme, dhe do te jemi te pregatitur te perballojme krijimet tona?
Nga krijimi i fatit tone te dytezuar ne detyrimisht dhe pavetedije biem pre e fatit tone. Pasi krijojme personalitetin dhe fatin tone, atehere ne jemi farketare te fatit tone vetjak. Shpeshhere fati tregohet mizor dhe na ve ne sprova edhe me te medha se vjetja jone, por nga keto sfida ne dalim ne konluzion se sa farketare te zote jemi te perballojme fatin tone.
Fati rrjedhimisht nuk eshte vendimtar per jeten tone,eshte thjesht nje sfide. Fati dhe sfida kalohen ne momentin kur ne duhet te mesohemi te pranojme qe koha, eshte pasuria e pallogaritshme, nje lufte qe na ndryshon rrjedhen e fatit. Eshte e nevojshme qe ne te pranojme fatin tone sipas skenarit qe ne ndertojme dhe krijojme.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dezi Myrteza - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Njeriu+eshte+farketar%2C+i+fatit+te+tij/7477


Vepra te ngjashme
a eshte ndikuar jet...
Lloji: Ese argumentuese
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsi...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,q...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise bo...
Vdekja
Lloji: Ese filozofike
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze n...
Shkolla
Lloji: Hartim
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundes...
Fatin e zgjedhim ve...
Lloji: Ese argumentuese
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen...
Miqesia eshte shume...
Lloji: Ese argumentuese
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia...
''Mendo globalisht ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe t...
Te degjosh te tjere...
Lloji: Ese argumentuese
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme...
dua te jem i lire t...
Lloji: Ese shpjeguese
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonje...
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.