Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5319
Data e postimit: 2016-07-24 14:36:12
Shikime: 11988
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 1

Titulli: Nje miqesi e paharruar

Lloji: Tregim
Tema: Bibloteka
Autori: Yllka Rama
Shkolla: "Nazim Gafurri"
Klasa: 9
Qyteti: Prishtinë
E-mail: yllkarama@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte.
Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne nje biblotek dhe me pushtoi deshira per te hyre brenda.Nuk shihje asgje tjetet vetem se libra te ndryshem,kopertinat e te cileve ishin pa ngjyr por brenda shkelqenin ngjyrat e tregimeve te ndryshme.Fillova te lexoja pa pertuar fare dhe kur lexoja mendja ime pasurohej shum nga fjalet e mrekullueshme te shkruara aty brenda
Tashme shkoja çdo dite qe te lexoja librat e mrekullueshem,isha ber pjes e tyre imagjinoja sikur une isha brenda tregimit.
Duke lexuar me ra ne sy nje plak i moshuar i cili hapte librin me knaqesin me te madhe por nuk mund te lexonte;u afrova ngadale dhe e pyeta .Shiko nese nuk e ke problem mund te lexoj une per ty.
-Pergjigjen e mora nga buzeqeshja e tij e embel.Une lexoja ndersa ai me degjonte me shum vemendje,keshtu benim çdo dit,kalonim kohen se bashku duke lexuar libra.Deshira per te lexuar ngritej dita dites.
Te nesermen koha ishte me shi dhe e ndjeja nje te ftohte ne zemren time,kisha nje ndjesi te keqe,kur shkova ne biblotek çdo gje me dukej e heshtur madje karrigja ku ulej miku im ishte e zbrazet sepse ai vinte gjithmon i pari dhe jur mberrija une me priste gjithmon me nje liber ne dore dhe me fytyren e tij te lumtur.Fillova te shqetesohesha dhe zemra me rrihte aq fort.Per fat te keq kuptova se ai gjendej ne spital dhe ishte ne gjendje te rend,vrapova qe te mberrija ne kohe por ishte von ai kishte vdekur.Por me kishte lene nje leter,une nuk ndjeja as trupin tim dhe duart me drisheshin teksa shpalosja letren.
Letra fillonte keshtu:
"Se pari te falenderoj per sjelljen tende te mrekullueshme ndaj meje,me te vertet ia kalova shum mir-te te degjoja duke lexuar ishte e mrekullueshme.Po te them nje gje asnjeher mos u dorezo panvarsisht se qfar ndodh,vetem lexo dhe vazhdo perpara sepse jeta te jep gjithmon nje mundesi te dyte dhe ajo quhet -e nesermja-"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Yllka Rama - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Tregim&id=5319


Vepra te ngjashme
Lexuesja e vogel
Lloji: Tregim
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber...
libri,miku me i ...
Lloji: Ese vleresuese
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
shoqja e rifituar
Lloji: Analize letrare
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une ...
Ndjena dhe endrra e...
Lloji: Ese filozofike
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me...
Lexo disa libra
Lloji: Thenie
Te lexojm libra se bashku.! Te lexojm, jo veten kapitullin Po bashke me te edhe perfundimin te ...
Libri shoku qe asnj...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rr...
Rruga e Jetes
Lloji: Ese filozofike
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mund...
shoqeria
Lloji: Analize letrare
un nje dit po lexoja nje tregim per shoqerin ne ate tregim shkruante qe shoqeria ne jeten tende mund...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...
dit vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se...


Komentet e fundit!

Emri: vari me karin o zemra me rop shpie
Email: varimekari@gmail.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: rinora
Email: rinora.3006@outlok.com
Komenti: Qenke nje shpirt krijues .Te lumt
  Pergjigju

Emri: Tru Pak
Email: trupakkomita@gmail.com
Komenti: Shum bukur me pelqen vertet shume,nqs te ka ndodhur dhe ne te vertete kjo ndodhi me vjen shum mire me sjellien tende dhe me vjen keq per humbien e mikut tend.
  Pergjigju

Emri: ehaaaaaaaaaaaa
Email: ehaaaaaaa@gmail.com
Komenti: shum i bukur ju lumte :
  Pergjigju

Emri: armi
Email: armeladonaldo@gmail.com
Komenti: nje tregim rrefim ?
  Pergjigju

Emri: armi
Email: armeladonaldo@gmail.com
Komenti: nje tregim rrefim ?
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.