Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3673
Data e postimit: 2015-01-28 13:20:29
Shikime: 6128
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Libri shoku qe asnjeher sme la vetem

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Libri keshillues i njeriut
Autori: Armonda
Shkolla: "Emin Duraku " Dragobil
Klasa: 8 1
Qyteti: Malishev
E-mail: armonda-monda@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates.
Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un.
Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima.
Mundohesha te zgjohesha por nuk mundja,nuk kisha arsye per tu zgjuar.
Syt shetisnin brenda asaj dhome, sepse un per te isha e padukshme
Ne at moment seq mu ndalen syt ne kahun e nje qosheje te dhomes ku aty mbaja kujtimet e jetes qendronte i strukur shoku im i perjetshem -"Libri"- qe mu duk sikur qante ta mbaja ne duar dhe te mi tregonte sekretet qe i mbante .
Edhe pse ndihesha e merzitur nga vetmia ndjenjat mu ringjallen ,libri ma ktheu qetsin,me ndihmoi pa me gjykuar,pa me friksuar per te nesermen qe me sjell fati .
me keshilloi si nje engjull qe egziston vetem ne qiell , me zgjodhi kahun e rruges ku do te isha me e sigurt nga armiqet .
Libri te ndihmon qe aty ta gjesh personalitetin tend,koha jote esht libri yt .
Ne liber po e nxjerr kuptimin qe ma solli jeta ,sa e eger do te ishte bota po te mos egzistonte libri .
Kur lexoj librin imagjinata ime tejkalon qdo kufi .
Keshtu un duke kerkuar shokun qe ma dhuroi jeta e gjej veten ne liber .
-"Libri Shoku Qe Asnjeher Sme La Vetem"-



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Armonda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Libri+shoku+qe+asnjeher+sme+la+vetem/3673


Vepra te ngjashme
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne s...
libri
Lloji: Poezi lirike
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec n...
libri
Lloji: Analize letrare
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri es...
libri
Lloji: Analize letrare
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber...
Libri,shoku im i ng...
Lloji: Ese vleresuese
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Ps...
Libri shoku im me i...
Lloji: Ese argumentuese
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…...
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me s...
Libri shoku im .
Lloji: Analize letrare
Libri eshte shoku im me i mire . E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshm...
Libri miku i jetes ...
Lloji: Hartim
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.T...
LIBRI IM
Lloji: Poezi lirike
LIBRI IM THESARI IM ESHTE MIKU IM E LEXOJ PA PERTIM SE NXJERR KESHILLA NGA CDO MESIM S...
Libri shoku im me i...
Lloji: Hartim
Libri shoki im me i ngusht Ne jeten e perditshme ne kemi shume shoke por ai qe del mbi te gjithe es...


Komentet e fundit!

Emri: iljas pemaj
Email: iljaspemaj@hotmail.com
Komenti: Vertet shume e bukur eshte po bukurine ja heqin gabimet e shumta
  Pergjigju

Emri: iljas pemaj
Email: iljaspemaj@hotmail.com
Komenti: Vertet mungon shum ë dhe ç shume
  Pergjigju

Emri: iljas
Email: ilipema@hotmail.com
Komenti: Ka te drejte
  Pergjigju

Emri: Angela
Email: angelakacerri.ak@gmail.com
Komenti: E vetmja ese domethënëse që kam lexuar deri më tani në këtë website,por doja t'ju bëja një vërejtje.Mendoj se pjesa e dytë e fjalisë së parë duhet të ishte:"...shpirti i trazuar ndjente ankthin e natës SË KALUAR...",përderisa e ke nisur me fjalën "mëngjes",por ju lumtë!Në këtë ese lexova ndjenja të vërteta.
  Pergjigju

Emri: Angela
Email: angelakacerri.ak@gmail.com
Komenti: Dhe shumë kujdes gabimet ortografike.....
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.