Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6879
Data e postimit: 2019-06-03 01:34:29
Shikime: 2972
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Jeta

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Bote e mallkuar me shume se krim
Autori: Anida zeqiri
Shkolla: SH.M.Q.SH-"Zef Lush Marku"
Klasa: 11 A
Qyteti: Shkup
E-mail: anida.zeqiri001@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ndonjehere gjithcka ndryshon,apo thjeshte na perseriten gjerat apo ndjejm me shume sec duheshte aty ku nuk duheshte aty ku emri yne ishte vetem emer...
Sa e cuditshme kjo njerezi perplot me lumturi fallco,vuajtje dhe brenga te pa shprehura, sikur ahh sikur ti perfundonim gjithe athua do ndodheshim diku me larg diku ku shpirti ndegjon qetesin aty ku ai jeton bashke me lirin.
Edime edhe vet se sot me shume po ndjekim moden sesa mesimet,me shume shikojme telefonin sesa natyren,larg jemi shume larg jemj aty ku edhe vet nuk e duam boten e gjore e mbyllur ne te gjitha anet,burg i genjeshtrave pertej reales.
Kemi degjuar shume dhe thoshim se ishte mire por ta dini se fjalet qe degjoja me bene sikur nuk jam e kesaj bote,sikur po jetoj diku tjeter. Ahh te gjorat fjale we thuhen se koti dhe jeton per kote.
Zhgenjehemi, zgjenjehemi edhe nga personat qe nuk presim por, cka perseri asgje thjeshte lendojme veten duke mbrojtur te tjeret dhe fusemi mbi genjeshtren e embel qe se njohem njeher.
Ehh athua edhe sa gjate do zgjase ky tmer, ky tmer qe njerezia dita dites me shume gjykohet,vonohet harrohet dhe hutohet aty ku jeta na mallkoi gjithe ende pa filluar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anida zeqiri - http://sq.yourliterary.com/vepra/6879


Vepra te ngjashme
Paqja ne bote
Lloji: Ese pershkruese
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
Jeta eshte e bukur ...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim...
BABAI IM I SHTRENJT...
Lloji: Ese vleresuese
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZ...
mesuesja
Lloji: Analize letrare
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dash...
Rrofte Shqiperia
Lloji: Poezi kolone
DHE GJETHJA E FUNDIT RA DHE NJE PIKE SHIU FILLOI TE RREZOHEJ DICKA ISHTE NDRYSHE… DIKU AT...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Ese "Temperaturat"
Lloji: Analize letrare
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures...
Shoqja e ngushte
Lloji: Ese argumentuese
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te ...


Komentet e fundit!

Emri: erina
Email: erina.ebipi@gmail.com
Komenti: shum mire
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.