Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7255
Data e postimit: 2020-05-06 15:14:08
Shikime: 2321
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Cfare eshte Bibliografia ?

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Bibliografia
Autori: Elsika Murrizi
Shkolla: Gjimnazi 'Miti Zoi Zaka ' Divjake
Klasa: XI-2
Qyteti: Divjake
E-mail: elsikamurrizi16@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Bibliografia nga greqishtja e lashte per pershkrimin e librave , ne fillim merrej si i gjithe mesimi nga permbajtja e librit, sot me kete shprehje nenkuptohet deftimi i mesimeve nga regjistart e librave apo literatura(mesimmbi libra). Bibliografia eshte pjese e pandashme e zhvillimit te punes mendore dhe pjese e pandashme e deftimit te pronave shkencore. Nepermjet saj behen argumentimi i pohimeve te paraqitura ne permbjtje te dokumenteve. Ne krijimin e dhe zhvillimin Bibliografive punojne mbajtes te librave dhe biblioteksitet. Bibliografia ne shoqeri shikohet nga kendveshtrimi i pergjithshem dhe ai profesional .

1. Bibliografia e pergjithshme e regjistrave te literatures eshte krijimi pa respektuar perkatesin profesionale nderkombetare te deftimit te regjistrave , te cilat shpesh jane me kohe te kufizuar, ose pa respektuar ato brenda nje vendi, edhe per nga gjinia e caktuar e librit(gazeta,tekse te shkollave te larta, etj). Ne praktike para gjithe te tjerave qendron Bibliografia Kombetare.

2. Bibliografia profesionale bene deftimin e permbajtjes se regjistrave , vecante sipas shkences apo objektit studiues te shkences perkatese.Per kete nevojiten bibliografit personale,dmth literatura e vecante per personat .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elsika Murrizi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Cfare+eshte+Bibliografia+%3F/7255


Vepra te ngjashme
librat na hapin rru...
Lloji: Hartim
Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne ...
TE GJITHE JEMI TE B...
Lloji: Ese argumentuese
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ...
Veprimtaritë brend...
Lloji: Ese argumentuese
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimish...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Jam I vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese...
Rendesia e librit
Lloji: Ese argumentuese
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,...
libri dhe vlerate t...
Lloji: Ese argumentuese
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkrua...
Teknologjia dhe e a...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme. Njerezimi ka ndrysh...
"Detyrat e nje Regj...
Lloji: Ese shpjeguese
Formimi I nje regjizori fillon diten qe behet I vetedijshem per zgjedhjen e tij dhe nuk mbaron kurre...
Libri "mema e dijes...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.