Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-12-25 18:12:07
Shikime: 2159
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: Toleranca

Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese, toleranca
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së cilës ngrihet dashuria, mirëkuptimi për tjetrin.
- Shumë herë ndodh që ne fëmijët të gabojmë dhe nuk meritojmë ndëshkim, por duam mbështetje, besim për të eleminuar çdo pengesë dhe për të kaluar çdo vështirësi.
- Në botën ku jetojmë duhet të ekzistoj vetëm paqja pasi të gjithë jemi të barabartë pavarësisht ndryshimeve që mund të ketë gjithsecili. Hakmarrja, armiqësia sjell veçse shkatërrim. Askush nuk do të donte të jetonte në errësirë mes intrigave të hakmarrjes. Ndoshta rruga e jetës të drejton gabim por do të jetë një shok, mik, mbështetja e të cilit do të trokasë në ndërgjegjen tënde.
- Edukata e dhënë nga prindërit është baza e jetës. Të duam shokun, shoqen, mikun, do të thotë në radhë të parë respekt për veten e më pas për tjetrin. Toleranca nuk është diçka e pavlerë, por e çmuar. Kur bën të lumtur dikë, brenda teje ekziston paqja, mirësia dhe lumturia.
- Të duam njëri – tjetrin, ta mbështesim kur ai ka nevojë për ne, t’i japim dorën për besim te vetja, ta mirëkuptojmë gjendjen e tij shpirtërore, t’i ndezim atij në shpirt dritën e paqes, dashurinë për jetën.
- Shqetësimi i prindërve për ne do të mbetet i tillë pasi janë ata që na sollën në jetë e do të na shoqërojnë në vazhdimësi duke patur besim se vërtet ne do të bëhemi dikush në jetë e kurrë nuk do t’i zhgënjejmë ata.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra/8003


Vepra te ngjashme
Ndotja e ujit
Lloji: Ese argumentuese
Prane brigjeve ne portet detare,ne afersi te qendrave ku banojne njerez,ujera te ndyra me Nate, ujer...
Adoleshentet dhe te...
Lloji: Ese argumentuese
Te dashur mami dhe babi , Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tan...
Fjala qe ndryshon b...
Lloji: Ese argumentuese
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne...
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
babi
Lloji: Ese argumentuese
duajeni babin sepse ai ju mbeshtet ne cdo moment te jetes...
Dilema e se ardhme...
Lloji: Ese argumentuese
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si n...
Eksperimentet ne ka...
Lloji: Ese argumentuese
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ...
Pabarazia Gjinore
Lloji: Ese argumentuese
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqe...
Vendlindja ime
Lloji: Ese argumentuese
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja! Gjëja më e shtrenjtë!...
Po humbe guximin ke...
Lloji: Ese argumentuese
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e k...
"Gjuha jone"
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjer...


Komentet e fundit!

Emri: MELISA
Email: xhesimusabelliu89@gmail.com
Komenti: pls win
  Pergjigju

Emri: mw
Email: djf@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.