Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh.
Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne te perballesh me jeten. Duke te njohur me histori nga me te ndryshmet, te meson te perballosh cdo sfide qe te sjell jeta. Leximi gjithashtu te stimulon imagjinaten. Te duhet imagjinate per te pershkruar personazhet apo vendet.
Librat te ofrojne arratisje. Te cojne ne nje bote ne te cilen perfshihesh aq shume saqe te duket vetja pjese e saj.
Madje, mund te them me sigurine me te madhe, qe, librat, jane menyra me argetuese e kalimit te kohes.
Jane te shumte njerezit qe mendojne se leximi eshte humbje kohe dhe nuk sherben per asgje. Por, eshte i qarte ndryshimi midis dikujt qe lexon e dikujt qe nuk lexon. Fjalori me i pasur, mendja me kreative dhe uni me i gjere.
Me ndodh shpesh te lexoj libra aq perfshires, saqe nuk e kuptoj se si kalon koha aq shpejt. Kam mesuar se sa gje e bukur eshte te kuptosh forcen e fjales dhe aftesine e saj per te ndryshuar mendimet e ndjenjat tona.
Nuk eshte e habitshme te zhytesh aq shume ne nje histori, sa te nxjerresh parime e mesime per jeten tende nga to. Libri permban art, dhe arti eshte ushqim per shpirtin.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ron - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Perse+me+pelqen+te+lexoj/5643
Vepra te ngjashme
Prometeu nje hero i...
Lloji: Ese argumentuese
... Medet
Sa shpikje te dobishme bera un
Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
Nga e kane burimin ...
Lloji: Ese argumentuese
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vert...
twin Towers
Lloji: Ese argumentuese
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje ...
Historia jone
Lloji: Ese argumentuese
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora m...
boten prapa desh ta...
Lloji: Ese argumentuese
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore...
Jeta esht i vetmi l...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edh...
kushtuar babi tim ^...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty.
Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk...
Gjuha Shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte d...
Vendlindja ime
Lloji: Ese argumentuese
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja!
Gjëja më e shtrenjtë!...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane...
Shendritsi i nje er...
Lloji: Ese argumentuese
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj be...
Komentet e fundit!
Emri:
bravo
Email:
barvo23@gmail.com
Komenti:
Shum e bukur