Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3378
Data e postimit: 2014-12-02 20:07:27
Shikime: 4817
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: 70 VJETORI

Lloji: Analize letrare
Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Autori: MIKAELA TUPI
Shkolla: "BARDHYL POPA"
Klasa: 9A
Qyteti: ELBASAN
E-mail: Mikaela@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. Ishte gjaku I tyre qe e qendisi ate flamur dhe krenaria e tyre qe e skaliti thelle shqiponjen 2-krenare.

Liria ndertohet me jete, ndertohet me gjak, ndertohet me deshmore. Kurse, deshmoret jane nderi dhe krenaria e popullit tone. E popullit qe synoi ta fitoje lirine shekuj me radhe duke luftuar me gjak. Deshmoret jane ndergjegjia me e ngritur, e kombit shqiptar duke sakrifikuar jetet e tyre per lirine e atdheut.

Per te arritur lirine e atdheut nuk ishte e thjeshte. Per kete u deshen te kalonin mijera sprova te veshtira, sakrifica, flijime, gjakmarrje, dhe sfida nga me te ndryshmet te cilat mbartnin fuqine vleratike te ketij populli I cili I sfidoi keto spova me deshiren e zjarrte e te pamposhtur per lirine e ketij kombi. Per kete u deshen te veteflijoheshin duke dhene jeten e tyre shume njerez, perfshire ketu burra, gra, femije e pleq te cilat u shuan si kandili I nje rrezeje te keputur drite per te ndricuar ne labirinin e erret e te pushtuesve nazi-fashiste, te cilet kishin pushtuar e zaptuar cdo pellembe te atdheut tone I cili dergjej ne token e lare me gjakun e trimava tane qe dhane jeten e tyre per liri. Trima, ishin te gjithe ata qe dhane kontribute vlerash per kete komb, perfshire ketu qytetare te thjeshte te kombit si dhe deshmore e rilindas.

Me ne fund, pas 70 vjetesh shqiptaret festojne te lumtur e te qete me zemrat e mbushura me gezim per kete dite. Shqiperia beri nje lufte heroike, nje lufte te drejte, nje lufte me shume sakrifica, me shume gjak te derdhur, me shume bij te rene. Kurre mos u harrofte sakrifica e tyre dhe qofshin perjete te nderuar ne panteonin e deshmoreve dhe martireve te ketij kombi kaq te vuajtur. Te gjithe duhet te punojme per nje Shqiperi me te mire.

Ne jemi nje shtet I vogel, por me shume vlera. Jemi ende ne fillim te rruges sone te gjate, por pasi te kemi pershkruar mjaftueshem nga kjo rruge, Shqiperia do te shendrije 1000 here me shume se dielli i ndritshem.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     MIKAELA TUPI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/70+VJETORI/3378


Vepra te ngjashme
Punpoj me perkushti...
Lloji: Ese pershkruese
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i ...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
Deshmoret e Atdheut
Lloji: Ese vleresuese
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakr...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
Liria dhe deshmoret...
Lloji: Ese vleresuese
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjale...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
Deshmoret e atdheut...
Lloji: Ese argumentuese
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,es...
Deshmoret
Lloji: Poezi lirike
Njerzit qe luftuan, njerzit qe jeten e tyre e sakrifikuan, jane ata po,po,jane heronjet tane qe a...
27 vjetori i cliri...
Lloji: Ese pershkruese
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne k...
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
Liria dhe Deshmoret...
Lloji: Te tjera
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mend...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...


Komentet e fundit!

Emri: Meriton
Email: meriton.rexhepi@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: Qenke nje kopjace ti moj Mikaela. Pfffff. Cdo gje qe ke shkruar ketu eshte kopje. Ke marre ca rreshta ne nje vend dhe ca rreshta te tjera ne nje vend tjeter. Je kot fare. Nese sje e zonja te besh vete nje ese, mos hajde ketu te na genjesh me punet e te tjereve.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.