Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6249
Data e postimit: 2018-02-18 16:21:00
Shikime: 6402
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 5

Titulli: Skenderbeu ne syte e ni

Lloji: Analize letrare
Tema: Heroic kombetar
Autori: Megi.B😊
Shkolla: Musine kokalari
Klasa: 9d
Qyteti: Tirane
E-mail: megi.bala@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj
Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe luftrat, me tej me te medhenj kemi fiksuar figuren dhe pamjen e tij. Shume nje njerez kane pasur deshire per team qene te lire dhe jo te roberuar e tille kjo edhe deshira e Skenderbeuthe e cila ia Dha drew drejtimin dhe profilin e heroit kombetar. Keni degjuar per te se ka nje pamje burrerore me nje hunde te vogel dhe me nje mjeker te gjate. Kam degjuar se kishte dhunti fizike dhe mendore,te cilat I dhane trimeri dhe e quajten bej prandaj ai quhet Skenderbeu. Te gjitha keto me kane Bere pershtypje .Ai u ndesht me ushtrin qe e friksonte shume europen e cila ia doling mbane me stragjedine dhe taktiken e tij dhe kjo mbrojtje I dha erring Hero Kombetar. Ishte ai qe injektoi gjakun e cdo luftetari shqipetar per lirine dhe deshiren per te luftrat. Ai u mesoi se asnjehere nuk humbet nese lufton me zemer, ai u mesoi se duhet te ishin muri I gjalle I shtepive ku jetonin dhe mbi te gjitha u mesoi se bashkimi ben fuqi dhe nuk ka lidhje nese nje ushtri eshte e paisur mire nuk ka rendesi kjo vetem duhet qe ushtria te jete e bashkuar dhe kjo e ben ate qe tu jepte siguri dhe tu largonte friken atyre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Megi.B😊 - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Skenderbeu+ne+syte+e+ni/6249


Vepra te ngjashme
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Ese pershkruese
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimi...
skenderbeu
Lloji: Ese argumentuese
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe ...
Skenderbeu
Lloji: Ese vleresuese
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emoc...
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
skenderbeu-heroi yn...
Lloji: Ese vleresuese
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
sikur te jem me i r...
Lloji: Ese pershkruese
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOG...
Skenderbeu
Lloji: Analize letrare
Skenderbeu legjendar o heroi yne kombetar shume armiq ti ke vrare je nje luftetar i rralle M...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje per...
Nena
Lloji: Analize letrare
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne ...
Ne zemren time jeto...
Lloji: Ese pershkruese
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshti...
rendesia e epokes s...
Lloji: Ese vleresuese
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Sk...


Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonimanonimi34@gmail.com
Komenti: mos moj
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.