Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore.
Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe.
Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikti eshte paksa e veshtire.Lufta konceptohet si nje arme.Ajo jo vetem merr ata qe duam,por shkaterron edhe gjithe shoqerine e token.Lufta shkaterron familjet,prish gezimin dhe harene pra lufta le shume plage.Ne vendin ku njerezit luftojne me gjak nuk mund te mbije qofte edhe nje lule e jo me kjo toke te lulezoje nga bimet,lulet,pemet dhe te harmonizohet nga cicerimat e zogjve.Sepse toka ka nevoje per uje e jo per gjakun e derdhur te bijeve te saj.Vendi yne eshte perballur me shume armiq.Ne jemi bere pjese e luftrave dhe e dime se c do te thote.Vendi yne eshte shkaterruar,njerezit gjithashtu,por tashme te gjitha plaget e luftes jane sheruar.
Dhe a eshte lufta fataliteti i jetes njerezore?Po mendoj se po,sepse eshte arma me e madhe qe njerezimi zoteron.Dhe me ane te nje preteksi lufta mund te filloje perseri.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Paula Ceci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/lufta+fataliteti+i+jetes+njerezore/6303
Vepra te ngjashme
perkedhelja ma zbut...
Lloji: Analize letrare
perkedhelja eshte e gjithe dashuria e nje personi ndaj nje tjetri e misheruar ne nje prekje te ngroh...
Nena
Lloji: Analize letrare
Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e...
Shkolla
Lloji: Analize letrare
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojm...
gjuha e medias
Lloji: Analize letrare
Gjuha e medias
media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e them...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njez...
Dashuria ndaj atdhe...
Lloji: Analize letrare
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ.
Athde im ka shume his...
Vellezerit karamazo...
Lloji: Analize letrare
Ivani e fton te vellain ne pijetore dhe e qeras me nje pjate supe dhe reçeli te ti te parapelqyer.k...
22 korriku 2021
Lloji: Analize letrare
22 korriku befasi
Po na vin bineqet ne shtepi
U gzu shpia u gzu vendi
U gzu shpia mrekulli
Po ...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat t...
MJEDISI
Lloji: Analize letrare
mjedisi eshte jeta jone . ne duhet ta mbrojme ate sepse po u ndot mjedisi jemi ndotur edhe ne .mjedi...
shoqeria
Lloji: Analize letrare
un nje dit po lexoja nje tregim per shoqerin ne ate tregim shkruante qe shoqeria ne jeten tende mund...
Komentet e fundit!
Emri:
Klaudja sharka
Email:
beharesharka7@gmail.com
Komenti:
Duhet te ishte me terheqws