Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6808
Data e postimit: 2019-04-06 19:04:57
Shikime: 2375
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 2

Titulli: Hebrenjtë

Lloji: Analize letrare
Tema: Hebrenjtë
Autori: Diana B
Shkolla: Irfan Hajrullai
Klasa: 8B
Qyteti: Dibër
E-mail: anonim@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne vitin 1933 – 1934 jane perpjekjet e Mbreterise Shqiptare me Keshilltarin e Mbretit Z. Mehmet Konica dhe Ambasadorin Amerikan Z. Herman Bernstein per sigurimin e Hebrenjve.
Mbreteria Shqiptare dhe qeveria austiake ne vitin 1930 hoqen vizat ne baze te nje marrveshje dypaleshe. Kjo gje lehtesoi hebrenjte nga Austria te vinin ne Shqiperi. Kjo konvente eshte ende ne fuqi.
Deri ne Shkurt 1939 kane qene bisedimet e fundit per te arritur marrveshje me qeverine Britanike per te mundesuar transferimin e hebrenjve sa ishin ne Palestine.
Në vitin 1930 fotografi zyrtar i Oborrit Mbreteror ishte Izraelit  (Vaisman). Ishin 15 Vaisman qe jane vendosur ne Shqiperi dhe jane te se njejtes familje te Presidentit te Izraelit Vaisman.
Mjeku i Nenes Mbretereshe Geraldine ishte hebre ( Overnofski).
7 ose 8 specialiste te Oborrit Mbreteror ishin hebrenj.
Numri i hebrenjve te hyre ne Shqiperi nga 1931 – 1939 ishte 1200 me emra e dokumenta te rregullta, pa perfshire ketu ata qe ishin me dokumneta me emra te ndryshem.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Diana B - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Hebrenjt%C3%AB/6808


Vepra te ngjashme
dasmat shkodrane
Lloji: Ese argumentuese
Piktor, fotograf dhe arkitekt Kolë Idromeno (1860-1939) është ndoshta një nga piktorët e hers...
jam krenar qe jam ...
Lloji: Pershkrim
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...
Roli i gruas ne sho...
Lloji: Ese vleresuese
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi...
sida ne shqiperi ne...
Lloji: Ese pershkruese
Virusi vdekjeprures HIV/AIDS, po perhapet me nje shpejtesi te frikshme. Specialistet e Institutit te...
100 vjet pavari
Lloji: Poezi kolone
100 vjet pavarsi shteti im je ti shqiperi flamur me dy krenore ne faqe te bardhe ti na nxorre ...
Ate dite kur...
Lloji: Ese argumentuese
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te me...
Histori
Lloji: Tekst krahasues
Skenderbeu
Lloji: Poezi lirike
Skenderbeu trim me fletë I la Turqit e erdhi ne Lezhë Mblodhe kuvendin ketu ne Lezhë Me 300 t...
SHQIPERI MOJ MBRETE...
Lloji: Ese argumentuese
SHQIPERI MOJ MBRETERESHE LUFTOVE PER SHUME VJET RRJESHT KALOVE SHUME VITE MUNDIM POR AI MUNDIM T...
Vjeshta-Stina E Pun...
Lloji: Ese pershkruese
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po iki...
dita me e veqant gj...
Lloji: Ese argumentuese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetim...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.