Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5756
Data e postimit: 2017-04-04 20:21:39
Shikime: 3145
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Ikja nga kompleksi i Rozafes

Lloji: Analize letrare
Tema: permbledhje
Autori: Alesia
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: gjeci.alesia@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Fabula e esese eshte qe logjikimi ne kete legjende jo vetem qe eshte i gabuar, sipas autorit, por edhe afer absurditetit. Fuga thote qe: 'duhet te krijohen instistucione te verteta vendimmarrjeje, se duhet te mbushin zbrazetine pushtetore me institucione te reja, te verteta. Perndrzshe, edhe ata vete (dz vellezerit e medhenj) nje dite apo nje nate, ne te ardhmen, do t'iu nenshtrohen jo vendimeve te hapura publike, por marreveshjeve te nates, qe bejne te tjeret me grate e tyre'. Pra me pak fjale nese vete individi nuk hedh hapin e pare per te qene transparent dhe i drejte e jo egoist, ai veprim qe ai do te kryej sot, ne nje menyre apo tjeter, do t'i kthehet serish ne te ardhmen.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Alesia - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Ikja+nga+kompleksi+i+Rozafes/5756


Vepra te ngjashme
E ardhmja dhe une
Lloji: Ese vleresuese
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejm...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Genjeshtrat
Lloji: Ese vleresuese
Genjeshtrat e pambaruara Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje...
cka eshte jeta
Lloji: Tregim
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Zgjedhjet e individ...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
fjale te urta
Lloji: Thenie
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te. Buke,e kryp e zamer. Ndarja e pasurise mund te ...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje me...
dua te jem i lire t...
Lloji: Ese shpjeguese
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonje...
Te jesh tolerant
Lloji: Ese vleresuese
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.