Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4358
Data e postimit: 2015-07-12 19:51:37
Shikime: 3345
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Nje keshille e vogel mbi te kaluaren e gabuar!

Lloji: Analize letrare
Tema: Gabimet
Autori: Linda Fetaj
Shkolla: Edmond Hoxha
Klasa: 8B
Qyteti: Junik
E-mail: linda_fetaj@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigjuar gabimin e bere.
Mirepo tani shtrohet pyetj se -A mjafton?!Epo natyrisht se jo,natyrisht se nuk mjafton te latgoah mllefin qe dikush njen per ty apo te shlyesh vepren e bere.
Cila eshte rruga per ti shlyer gabimet?Sipas meje ekziston vetem nje rruge,te mos pendohsh per ate qe ke bere por ti deshmosh tjetrit se ti nuk doje ta beje .
Duhet te ecesh rrugen perpara,duke bere vepra te mira,duke falur(Qe te jpesh shembuj se edhe te tjeret duhet ta bejne),duhet te jesh nje person qe meriton te falet dhe te ecesh rruges mgafale duke menduar keshtu se hapat qe ti mpo i hedh jane hapa te sigurt dhe se ata nuk te cojne drejt gabimeve,sepse ne te kunderten.....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Linda Fetaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Nje+keshille+e+vogel+mbi+te+kaluaren+e+gabuar%21/4358


Vepra te ngjashme
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
nje anije me enderr...
Lloji: Ese informuese
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit...
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese argumentuese
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here k...
Krijojme ura dhe jo...
Lloji: Analize letrare
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...


Komentet e fundit!

Emri: e
Email: elona_seindi@yahoo.gr
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Diellza
Email: diellza.kllokoqidiellza@outlook.com
Komenti: nuk mu duk si nje ese e kompletuar per titullin qe e ka kjo ese por gjithsesi ishte eshkruar mir
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.