Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3937
Data e postimit: 2015-03-15 23:37:01
Shikime: 47185
Raporto

Likes: 46 Dislikes: 4

Titulli: Pro apo Kunder denimit me vdekje!

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Denimi me vdekje
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky lloj denimi vjen per te gjithe ato persona qe kane kryer nje veprim shume makaber,shume te ulet dhe tani ata persona duhet te perballen perpara ligjit duke i'u nenshtruar denimit me vdekje.Ne bote ka shume njerez te keqinj,te pashpirt dhe bejne veprime shume te uleta jerezore.Jam shume dakord se keta njerez duhet te denohen por denimi me vdekje nuk mendoj se eshte denimi i duhur.Me mire te thuash "DENIM I PERJETSHEM" sesa "DENIM ME VDEKJE".Denimi me vdekje mund te perfshije shume gjera te cilat nuk kam deshire t'i permend por nga kjo kuptohet se duke qene denim me vdekje merret me mend se si duhet te jete.Eshte shume e tmerrshme kur nje person vdes sado i keq dhe i pashpirt te jete ai.Une mendoj se jetn ka te drejte ta marre vetem ai qe na e dhuroi dhe duhet te jete po ai qe duhet te na e marre.Por jo shume persona mendojne keshtu,disa mendojne se Zoti vonon dhe keta njerez"perverse"ende vazhdojne te bejne deme dhe denimi me vdekje duhet se s'ben.Eshte e vertete por Zoti vonon por nuk harron.Te gjithe e kemi shkruar fatin tone,i mire apo i keq ajo nuk dihet por nje gje eshte e sigurt...te gjithe"kusuret lahen ne kete bote".Askush nuk iken pa e marre atte qe meriton,qofte per mire apo per keq.Por le t'i rikthehemi ceshtjes tone dhe te mendojme vetem gjera pozitive.Denimi me vdekje konsiston edhe ne faktin se duke patur ket lloj denimi njerzit nuk do te bejne me denime por prapeseprape mendoj se denimi me vdekje nuk eshte zgjidhja.Te gjithe duhet te sillemi mire dhe duhet t'a zbatojme ligjin sepse vetem keshtu do te jetojme te qete dhe do te jemi te gjithe te barabarte.Gjithcka duhet falur,asgje s'duhet krahasuar me jeten njerezore.P.rsh ne se nje person vret nje person tjeter ai qe e denon po ben nje gabim me te madh qe po e denon me vdekje ate qe vrau.Duhet t;i japim fund konflikteve qe kemi,lufterave apo mosmarrveshjeve sepse vetem keshtu do te jetojme ne paqe dhe te lumtur pergjithmmone njelloj si ne historite e perrallave me nje "FUND TE LUMTUR".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/Pro+apo+Kunder+denimit+me+vdekje%21/3937


Vepra te ngjashme
Vdekja nuk eshte fu...
Lloji: Poezi lirike
Kur je i trishtuar e i shkretuar Dhe miku ste gjendet kund Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fun...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese informuese
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje p...
Kthimi i Perjetshem
Lloji: Ese argumentuese
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndr...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Analize letrare
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...


Komentet e fundit!

Emri: Erind
Email: Erindlama@gmail.com
Komenti: Super ese!! Bravo te qofte 🎉👑👑👑
  Pergjigju

Emri: ona
Email: onaonaona30@gmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: Rabie LIka
Email: likarabi@gmail.com
Komenti: Bravo shume bukur sa mire do te ishte sikur te gjithe te mendonin keshtu jeta si nje perrlle do dukej por per shome persona eshte film horror ama duket qe nga "like"qe japin.Po nrml kur i ke gati lodhesh per nje like thjesht per te treguar sa i "zgjuar"je...????🤔😜
  Pergjigju

Emri: Ajsel
Email: Ajsel@gmail.com
Komenti: Struktura jo sh e mire ama idet po✔️
  Pergjigju

Emri: Feisola
Email: feisolagaba@gmail.com
Komenti: Une jam shume dakort . Me pelqen shume
  Pergjigju

Emri: Feisola
Email: feisolagaba@gmail.com
Komenti: Une jam shume dakort . Me pelqen shume
  Pergjigju

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ti bukur e ke bere por une nuk jam dakord. une dua qe vendi yne te jete nder me te rregulltat dhe dua qe te veprohet ne menyre strikte. nje shembull qe une do te doja te veprohej eshte keshtu: fillimisht ti lene te gjithe te lire dhe kush te futet ne burg qofte edhe per nje arsye fare te vogel duhet te denohet me vdekje, pra te varet. tjetri qe hy ne burg ti ndodhe e njejta gje e kshu me rralle. ne kete menyre te gjithe njerezit kane frike te thyejne normat ligjore se i pret vdekja dhe nga kjo ata nuk kryejne krime apo sjellje te tjera devijuese. ne kete menyre i gjithe vendi jeton ne paqe ''dhe te lumtur pergjithmone njesoj si ne historine e perrallve me nje FUND TE LUMTUR''.
  Pergjigju

Emri: seda
Email: leo_didi@live.it
Komenti: me pelqeu shume por zysha me vleresoi me : nuk eshte e strukturuar mire!!
  Pergjigju
Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@hotmail.com
Komenti: Me behet qejfi qe te pelqeu po tani une nuk e bera qe ta shikoje mesuesja,bera thjesht nje ese sepse ashtu me erdhi.Strukturimin mund ta kishe bere edhe vete jo vetem copy-paste.Origjinaliteti ka shume rendesi apo jo ?

Emri: kelmend
Email: kelmend.mujo11@gmail.com
Komenti: bravo niko shum e bukur
  Pergjigju

Emri: andi
Email: andi@hotmail.com
Komenti: shuuuuume kottttttt niggaa
  Pergjigju
Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@gmail.com
Komenti: Andi te falenderoj per komentin! Gjithsesi e respektoj eshte mendimi yt!

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: E bukur por pa keqkuptim mendoj se nuk i ke lidhur shume mire mendimet e tua por gjithsesi mire
  Pergjigju
Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@gmail.com
Komenti: Faleminderi per komentin! Nuk jam merzitur fare nga ky koment sepse kete ese e kam patur ne shkolle dhe kam marre 10!Por gjithsesi eshte mendimi yt! Falemiderit!

Emri: elsa gashi
Email: angela.loka011@gmail.com
Komenti: bravo kjo ese me pelqeu shum
  Pergjigju
Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@gmail.com
Komenti: Te falenderoj Elsa!

Emri: joana jamaica
Email: joanajamaica@gmail.com
Komenti: kjo ese me pelqeu shume ! bravo ke nje like te madhe nga une. vazhdote shkruash prap do te presss
  Pergjigju
Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@gmail.com
Komenti: Falleminderit Joana!


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.