Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2348
Data e postimit: 2014-04-22 15:28:57
Shikime: 8411
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: 100 vjet Pavaresi

Lloji: Ese argumentuese
Tema: 100 vjet Pavaresi
Autori: Kristina Kocibelli
Shkolla: Gjimnazi:Themistokli Germenji
Klasa: 12 E
Qyteti: Korce
E-mail: kristina.kocibelli@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Esse: “100 vjet Pavaresi”

Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!”
100 vite kur I mendon si jete e nje njeriu jane shume, por si jete e nje shteti eshte per t’u pare.
Nese flasim per historine e shtetit shqiptar, do te thosha se ajo eshte “e gjate” dhe e mbushur plot me ngjarje qe kane lene gjurme.

Fill pas asaj deklarate, pa mbushur shteti akoma nje vjec,u pa se bota e sidomos Evropa, ne vend te nje dhurate , qe te mbush me gezim, I hoqi Shqiperise pjese nga trupi I saj, per te kenaqur fqinjet e keshtu I veshi asaj nje vello te zeze.
Shqiptaret derdhen gjak pafund e nuk ia arriten qe te vinin drejtesine, port e pakten nuk lejuan qe te coptoheshin me tej.
Pseudoperpjekjet evropiane per ta drejtuar kete shtet te ri ne rrugen e duhur, duket se moren fund me ngritjen e Parlamentit e sidomos pas shpalljes se Shqiperise, Mbreteri.
Deri ne ate moment lufta e brendshme per pushtet e kishte lodhur popullin, thuajse njelloj si lufta per pavaresi.

Fillon keshtu per Shqiperine nje etape e re, me nje sere reformash e vec te tjerash me nje qetesi shpirterore. Madje ne 25- vjetorin e Pavaresise, Shqiperia dhe shqiptaret bene feste te madhe.
Por shtetit te vogel e te ri, duket se hallet si kane te mbaruar.
Ai u be nje nga prete e para te grykesise fashiste e naziste gjate Luftes se Dyte Boterore.
I gjithe populli u ngrit ne lufte per te rifituar lirine. Pikerisht ne kete kohe lindi nje e keqe me e madhe, u krijua Partia Komuniste Shqiptare, e cila nuk u mjaftua me menjanimin e forcave te tjera demokratike nga fronti I luftes dhe nga shpifjet per to, por per rreth 45-vjet pas mbarmit te luftes e drejtoi vendin drejt izolimit, varferise, paditurise, ankthit, frikes ndaj internimit, burgimit e pushkatimit mbeshtetur ne “shpifjet” e tyre ; per tradheti te larte ndaj popullit, atdheut e sidomos partise, apo per agjitacion e propaganda. Ne keto vite shqiptareve iu desh te jetonin nje tmerr pa fund..

Fatmiresisht ne fund te viteve ’90, ndikuar prej levizjeve ne Evrope dhe sepse “thika” u kishte shkuar deri ne palce, vegjelia ngrihet dhe e rrezon regjimin pseudokomunist, duke e hapur vendin drejt ndryshimeve demokratike.
Gjithcka, duke nisur qe nga ekonomia e deri tek politika e jashtme duhet te fillonin nga zero.
Tranzicioni ishte I gjate e I veshtire. Duhet te vendoseshin vlerat ne vend, te dilej nga varferia e tejskajshme e shkuar deri ne kufijte e urise, duhej ti tregonim Evropes dhe sidomos miqve tane amerikane se ne shqiptaret dhe Shqiperia jemi pjese e Evropes perendimore dhe jo e “botes se trete”, ndaj meritojme te trajtohemi sit e tille.
E ne fakt ne kete 100-vjetor duket se gjerat me se fundi kane marre per mire.
Para kater viteve dhe Kosova u shpall shtet dhe per dy shtetet tona shqiptare, kufiri ekziston vetem ne leter. Ishte kjo dita kur Shqiperia hoqi “velin e zi” te vene ne 1913. Nje vit me vone u beme pjese e NATO-s. Dhe presim qe se shpejti vendi yne te futet ne Bashkimin Europian..
Keto e shume arritje te tjera jane dhurata qe shqiptaret I kane fituar me gjak, me mund e djerse e qe I meritojne te gezojne, madje dhe me shume se kaq, ne kete 100-vjetor te pare te shtetit.
E nese vertete Parajsa ekziston, prej andej, jam e bindur se plaku- I urte Ismail Qemali duke na pare, qan me lot si femije dhe I dridhet prej gezimit, mjekra e bardhe engjellore, e pa dyshim me vete thote:

“Pikerisht kjo eshte Historia qe kerkova te me vije nga pas!”




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kristina Kocibelli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/100+vjet+Pavaresi/2348


Vepra te ngjashme
kombi
Lloji: Ese argumentuese
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje fla...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese pershkruese
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ...
Ese historike
Lloji: Ese pershkruese
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptarev...
Jam krenar/e qe ja...
Lloji: Ese argumentuese
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krena...
KOMBI SHQIPETARE 10...
Lloji: Ese pershkruese
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100V...


Komentet e fundit!

Emri: ae5
Email: tae4.ra@gmail.com
Komenti: shum nice
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.