Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ti. Dashuria eshte e bukur ather kur vjen nga distanca te medha duke krijuar ate ndjenjen e pritjes per ta par perseri.Lind si nje loj ndienjash, nje loj fjalesh der sa nuk mund te rrish pa te. Eshte ndienja me e mrekulkueshme ne hapat e para aq sa edhe e dhimbshme, eshte nje port pasionesh aq sa dhe vuajtiesh...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Laura - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Dashuria/6056
Vepra te ngjashme
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
letersia shqipe
Lloji: Ese argumentuese
letersia eshte teresia e te gjitha veprave te shkruara dhe ato gojore.Ajo eshte cilesuar si art i fj...
Kultura , thesari m...
Lloji: Ese argumentuese
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nj...
shoqeria ime
Lloji: Ese argumentuese
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste...
Perse me pelqen te ...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
Gjuha identiteti im...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte d...
Mamaja dhe Babai im
Lloji: Ese argumentuese
emi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te...
Ishin Dy Femije qe ...
Lloji: Ese argumentuese
Ishin dy fëmije që nuk i kishin prindërit, ata ishin shumë të mençur dhe një ditë shkoi agim...
pranvera ne katundi...
Lloji: Ese argumentuese
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fi...
Dilema e se ardhme...
Lloji: Ese argumentuese
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si n...
turizmi
Lloji: Ese argumentuese
Turizmi është praktika, veprimi i marrë nga ata që udhëtojnë apo vizitojnë vende me qëllim z...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Komentet e fundit!
Emri:
Endrina Hajdini
Email:
linda_endrina@hotmail.com
Komenti:
Shumë ese e bukur