Data e postimit: 2018-01-28 17:44:54
Shikime: 12190
Likes:
37
Dislikes:
5
Titulli:
dimri
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,unë u gëzova shumë kur pashë borën.Të gjithë fëmijët janë gëzuar,sepse luajmë me topa bore,ndërtojme njeri prej bore e shumë gjëra të tjera.Bora shkëlqente shumë,unë dola të luajë me borë dhe me topa bore sepse dimri ka shumë gjëra të veçanta.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
majlinda kastrati - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/dimri/6199
Vepra te ngjashme
Ëndërrat e mia
Lloji: Ese argumentuese
Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poo...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE
Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj ra...
Shkolla
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kaloj...
ese per atdheun
Lloji: Ese argumentuese
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e n...
Enderr me bazen jor...
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri normal brenda per brenda 1 viti shikon rreth 1400 endrra..
Dhe shumica prej tyre do te be...
ura me tre harqe
Lloji: Ese argumentuese
Në qendër të librit “Ura me tri harqe” gjendet një baladë, dhe ishte më e urtë të për...
Nese ke humbur guxi...
Lloji: Ese argumentuese
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte e...
Ese:Nena ime
Lloji: Ese argumentuese
Ese:Nena ime
A ka me te bukur kur rrethohesh nga familja vecanerisht nga nena.Ajo me lindi me rriti...
Aktualizimi i Helen...
Lloji: Ese argumentuese
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsiderohesh...
Bora i gezon femije...
Lloji: Ese argumentuese
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre...
Shpesh here
Lloji: Ese argumentuese
Shpesh here mendoj e mendoj kur qaj them kur do behem e lumtur pstaj ndryshoj mendim . Shpesh here t...
Emri:
denisa koci
Email:
kocidenisa@tre.net
Komenti:
/
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
denisa koci
Email:
kocidenisa@tre.net
Komenti:
une e adhuruj dimrin
te lumt
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
hazan
Email:
hazan@egemen.com
Komenti:
it's so beautiful i love this because is really and is the most important for me and winter is my favorite season.
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
majlinda
Email:
majlindakastrat@mail.ru
Komenti:
a po ju pelqen stina e dimrit
Pergjigju
Emri:
madita
Email:
madita@hotmail.com
Komenti:
poooooooooooooo shumee
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti