Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 759
Data e postimit: 2013-01-28 15:44:21
Shikime: 19951
Raporto

Likes: 18 Dislikes: 4

Titulli: 100 vjetori i pavaresise

Lloji: Ese argumentuese
Tema: pavaresia
Autori: lovely bebw
Shkolla: koli koci
Klasa: 9c
Qyteti: pogradec
E-mail: abicela@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj kohe e kane bere vendin te njohur per vlera te medha historike dhe kulturore. Data 28-29 Nentor jane dy data te rendesishme te cilat e bejne shqiponjen e flamurit tone te fluturoje. Data 28 Nentor 1912!Historia mund te tregoje me shume nga ato qe un do te them,por historia nuk mund ti tregoje ato me emocionin dhe krenarine qe pershkruan trupin tim teksa tregoj. Permend emrin ‘’Ismail Qemali’ ky emer flet vet per Shqiperine dhe njihet nga te gjithe shqiptaret dhe mbare bota. Ismail Qemali nje burre I mocem,I plakur dhe thinjosh nuk u lodh kurre duke luftuar per pavarsine deri sa ngriti flamurin e kombit shqiptar ne flladin e lehte te eres duke percjelle armiqte nga kufinjte tane.Nga ai fituam Pavarsine e Shqiperise e cila solli krijimin e nje shteti qe njihet si vendi i trimave krenare dhe vendi I shqiponjave. Ne pozite gjeografike Shqiperia ze nje vend shume te vogel ne bote por ky vend kaq I vogel mban mbi krye nje histori teper te thelle dhe te rendesishme. Per shume vite Shqiperia njihej si nje vend i mbyllur duke mos patur nevojen e asnje shteti tjeter per ndihme.Edhe pse me hap ate vogla Shqiperia ka qene nje vend qe ka ditur te caje vete perpara.Ne fund te fundit gjerat e medha gjithmone nisin me hapa te vegjel.Gjithashtu si shume shtete te tjera edhe Shqiperia pati rebelimin ndaj dyerve te mbyllura nepermjet shteteve te tjera.Por tani eshte nje vend qe mund te levize lirshem kudo. Duke menduar per kombin tone nuk mund te harrojme dhe shume shkrimtare te rilindjes qe moren penat ne duart e tyre te ashpra dhe shkruan per Pavarsine e Shqiperise.Sa e sa shprehje te panumurueshme jane krijuar nga populli qe e theksonin me shume dashurine ndaj atdheut.Ne memorien e kujteses sime troket edhe nje nga shprehjet e famshme te popullit “Duaje atdhene si shqiponja folene!” Kjo shprehje me ben te mendoj akoma dhe me shume per vendin tim,sepse vendi im eshte vendi I shqiponjave.Eshte vendi I patriotizmit dhe krenarise.Shqiponja eshte mbreteresha e qiejve qe nuk I le te vegjlit e saj te pambrojtur dhe nuk e le folene e saj.Si shqiponja,perfaqsuesja e flamurit tone jane edhe shqiptaret.Ata jane mbreter ne token e tyre dhe gjithmone kane qene syshqiponja dhe kane luftuar me trimeri.Shqipetaret si mbreter te kombit te tyre festojne sot 100 vjetorin e Pavarsise me koken lart dhe krenar per historine e tyre.Do te festojne per here te pare 100 vjetorin e harmonise,lumturise dhe Shqiperise se lire.Me krenari dhe lumturi brohoras:Gezuar 100 vjetorin e pavarsise Shqiperia ime!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     lovely bebw - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/100+vjetori+i+pavaresise/759


Vepra te ngjashme
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
KOMBI SHQIPETARE 10...
Lloji: Ese pershkruese
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100V...
100 Vjetorii i Shqi...
Lloji: Ese pershkruese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto ...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese pershkruese
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese pershkruese
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ...
Ne Vlore per shpall...
Lloji: Ese pershkruese
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi p...
Jam krenar/e qe ja...
Lloji: Ese argumentuese
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krena...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
100 vjet Pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I me...


Komentet e fundit!

Emri: jona
Email: jonaona@gmail.com
Komenti: kjo vtm nqs se merret copy e me e printu se kjo per tu hedh n'fletore do 100 vjet
  Pergjigju

Emri: rei
Email: rei.ashimi@yahoo.com
Komenti: shume faleminderit me ke shpetuar se kush rrinte i bente ese merites
  Pergjigju

Emri: fahrije dragusha
Email: fari-dragusha@hotmail.com
Komenti: shumë mirëëëë
  Pergjigju

Emri: tina
Email: ab_dm@live.com
Komenti: shum e mir
  Pergjigju

Emri: arbnor
Email: taxinoli@zbavitu.com
Komenti: ssss
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.