Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6635
Data e postimit: 2018-12-16 18:33:29
Shikime: 14119
Raporto

Likes: 18 Dislikes: 1

Titulli: Une jam qytetar evropian

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Qytetari evropian
Autori: KLEA Kd
Shkolla: 17 Shkurti
Klasa: 8B
Qyteti: Albania
E-mail: klea@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa tipare dhe vlera qe jane karakteristike, si: toleranca, bujaria, barazia, respektimi I ligjit, paqja etj. Une jam nje qytetare evropiane, edhe pse akoma e re, une kam disa vlera kryesore qe me bejne te tille. Edhe pse respektimi I ligjit eshte nje fjale e madhe une perpiqem ta zbatoj ate dhe dita~dites cilesite e mia permiresohen. Une quhem nje qytetare evropiane sepse, bashkeveprimi me njerzit qe me rrethojne eshte pozitiv. Rruga per te bere vendin tone me nje "identitet" nis nga secili nga ne dhe une e di se, edhe vetem une mund te bej ndryshim e, te kem titullin "Qytetare evropiane".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     KLEA Kd - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Une+jam+qytetar+evropian+/6635


Vepra te ngjashme
barazia para ligjit
Lloji: Thenie
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rut...
Ate dite kur...
Lloji: Ese argumentuese
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te me...
Te jesh nje qytetar...
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh nje qytetar europian…. Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje...
Evropa dhe ne
Lloji: Ese shpjeguese
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në ...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare! Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te...
Përse duhet të je...
Lloji: Ese argumentuese
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e ve...
Vlerat e njeriut
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por di...
perpara ligjit te g...
Lloji: Tekst shpjegues
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinis...
Emigrimi
Lloji: Ese argumentuese
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni ven...
ne dhe europa
Lloji: Ese shpjeguese
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili...
dhuna ne sport
Lloji: Ese argumentuese
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen instituci...


Komentet e fundit!

Emri: marsida Kolaveri
Email: kolaverik@gmail.com
Komenti: Bëni diçka ky ishte komenti im
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.