Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2196
Data e postimit: 2014-03-05 18:25:25
Shikime: 9873
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Dashuria

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dashuria
Autori: Benard Sula
Shkolla: Korb Muca
Klasa: 9
Qyteti: Kruje
E-mail: benardsula37@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer trupin dhe shpirtin.Eshte e pamundur qe njeriu te jetoje pa pranine e kesaj ndjenjeje te fuqishme. nuk ka rendesi cfare dashurie ushqejme e rendesishme eshte prania e elementit te saj.Fryma e dashurise eshte fryma e jetes ajo nuk njeh kufij nuk njeh rsfida moshe race kombe...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Benard Sula - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Dashuria/2196


Vepra te ngjashme
Sa e forte eshte nd...
Lloji: Ese argumentuese
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une ...
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
Mjafton pak shprese...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e ar...
Dashuria
Lloji: Hartim
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka nj...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e b...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idio...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria!..... Sa fjale e degjuar, aq shpesh e permendur..Por a eshte ndalur ndokush ta deshifroje...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria ... Nje ndenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme. Eshte nje emer qe te ben ta duash me shume...
Shkolla
Lloji: Ese vleresuese
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dh...


Komentet e fundit!

Emri: aurela
Email: www.onespecial@ps.com
Komenti: nese mund te shtoj dicka un...dashuria gjthsh esht ajo qe te ben ta humbasesh veten te mos e vleresosh aq sa duhet .te vuash vetem e vetem qe te lumturosh ate .te lendohesh ,te rrezohesh dhe te mos besh asnje perpjekje per tu ngritur ,te shikosh se jeta vazhdon.kur vjen dashuria duhet ti besh pak vend loteve ,neteve pa gjume , vuajtjeve ,dhimbjes dheeeee buzeqeshjen e lumturine duhet ti shohesh me dylbi.dashuria sillet me ty si te doje .kur dashuron gjithmone gjen personin e gabuar edhe nese ke gjetur te duhurin dashuria kurre nuk do te triumfoje sepse dicka ose dikusshhh do e shkaterroje ate.ky eshte perkufizimi im per termin DASHURI.
  Pergjigju

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: mese e vertete te lumte
  Pergjigju

Emri: o
Email: grakuqi.ernest@yahoo.com
Komenti: bkr
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.