Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjve dhe e kafsheve te ndryshme te veshur me pupla dhe te pajisur me krahe, me krahe nga ato te vertetat jo nga ato te endrrave.
Kontinentet vrapojne vetem me nje klikim. Vendet fshijne kufijte e tyre, ose nese jo, I turbullojne.
Gjuhet studjohen, njihen, nuk jane problem; dhe koha,...Koha tani me shume se kurre eshte e parendesishme.
Tani mund te kthesh globin ne dhomen e jeteses, ta ndalosh me gishtin tregues dhe brenda disa oreve mund te jesh ne vendin e zgjedhur. Ne me pak se sekonda mund te kerkosh informacion ne lidhje me ate shtet, ne lidhje me fshatin me te fshehur, zakonet e tij, traditat, gjuha qe flitet, vendet e tij turistike dhe klimen...Dhe vetem me nje telefonate organizon nje largim idilik dhe te paharrueshem qe te meson format e jetes, persona dhe vende qe asnjehere nuk mendoje qe do ti shikoje, ose ndoshta I ke pare ne internet.
Kjo eshte bota jone aktuale, ne dispozicion me vetem nje klik, gjithnje e me shume e globalizuar, e nderkombetarizuar dhe gjithnje e me pak e cuditshme. Tani eshte kur jemi me afer per te qene "Qytetaret e Botes" sic theshte edhe Sokrati. Dhe kjo eshte dicka e bukur, qe te emocionon, te habit...Tani bota jone nuk eshte me e madhe se nje kokerr bizele, jo me shume se nje koker ulliri ose "oliva" sic do thonin ne Itali.
Ky eshte nje realitet tjeter, shume poetik. Eshte nje realitet qe duhet te na bashkoje sa me shume dhe te na beje qe ne te vertete te ndjejme se cfare sot jemi, "qytetaret e botes".
Kjo situate e re na ben qe te jemi me shume empatike per te kuptuar me mire kulturat qe na rrethojne, qe te jemi me afer tyre, qe te jemi me te ndikuar ose thjesht me te informuar. Duhet te njohim, te mesojme, te marrim informacione, imazhe, muzike... Te gjitha keto bejne qe te hapim mendjen, ta leme te fluturoje dhe te jemi te vetedijshem qe jo vetem ekziston realiteti jone, por cdo person, cdo shtet dhe kulture.
E gjitha kjo duhet te na beje persona me te mire dhe me te ndergjegjshem..., por akoma ekziston ndarja, akoma ekzistojne kufijte per disa dhe te tjere perpiqen te imponojne kulturen e tyre. Dhe te gjithe keta nuk kuptojne qe jane nje, dhe tani me shume se kurre jane nje e vetme.
Eshte politike. Eshte ekonomi. Eshte marrezi njerezore dhe si gjithmone, poezia eshte e injoruar pavaresisht bukurise se saj te padiskutueshme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Elda JP
Email:
jessicamira21@yahoo.com
Komenti:
njerezit duan ate qe nuk kane, ndersa poezine me gjithe bukurine e vet e kane para syve dhe e injorojne.. shume e bukur dorina