Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik.
Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi te bukur,por ai harron gjene me te rendesishme,harron qe eshte banor ne kete shtepi.Ai ne veprimtarine e tij rrezikon shebdetin e te gjitheve ,sidomos shendetin e tij.Por jo te gjithe mund te jene si keta persona.Te tjeret mundohen qe te vijne ne ndihme Tokes duke bere ndrushimet e duhura per te zbutur pak ngrohjen globale.
Secili po merr masat e duhura per te parandaluar ate.Te gjithe kane hartuar plane te ndryshme,kane hedhur mendimet dhe opinionet e tyre rreth kesaj teme.
Se pari,mendojne se per te parandalua ngrohjen globale duhet planifikuar nje ekonomi globale me karbon te ulet.Karboni eshte nje nder faktoret kryesore te rritjes se ngrohjes globale.
Ne disa shtete jane hartuar ligje per ndergjegjesimin e qytetareve rretj veprimtarive demtuese te tyre.Keto shtet jane perpjekur pafund per parandalimin e ngrohjes globale,sepse e dine qe do t'ia dalin.E dine se gjithe ato llogaritje dhe perpjekje nuk behen per nje enderr ne te ardhmen.Jo nuk eshte nje enderr,por nje shprese per te rregulluar gabimet e se shkuares dhe te tashmes.
Disa njerez,sic eshte permendur edhe me siper jane shume skeptike.Nuk arrijne te besojne se ngrohja globale ekziston me te vertete ndonese faktet jane perballe.Ndonese temperaturat po rriten me shpejtesi,akullnajat po shkrijne,dioksidi i karbonit po rritet keta persona nuk arrijne ti kuptojne.Ja keta jane ata te pashpreset.E jo ne qe me gjithe forcat tona perpiqemi te mbrojme shtepine tone si banore qe jemi.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ngrohja+globale/5755
Vepra te ngjashme
"PERRALLAT JANE PAS...
Lloji: Ese argumentuese
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje gru...
Une dhe gabimet e m...
Lloji: Ese argumentuese
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e vet...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
Bota e Ideve
Lloji: Ese argumentuese
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexont...
Eshtë tepër vësh...
Lloji: Ese argumentuese
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kë...
Gjuha shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit. Pedersoni ka thene kete thenie e cila...
boten prapa deshi t...
Lloji: Ese argumentuese
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume ...
Teknologjia dhe e a...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme.
Njerezimi ka ndrysh...
dashuria
Lloji: Ese argumentuese
O MOJ NAZE . Nazja ime zemren ma ke bere me dhimbje .Une te dua dhe ti me do atehere pse sme kerkon....
"Gjuha jone"
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi.
Te dua,shqipe!Gjuha shqipe,
gjuha e 6-milione shqiptarve te tjer...