- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me mungesën e vet – njohjes, shkaktojnë kriza të indetitetit. Jo të sigurt në vetvete, adoleshentët marrin vendime në lidhje me mënyrën se si ata reagojnë, me kë ata shoqërohen dhe çfarë vendimesh ata zgjedhin në jetë.
- Adoleshentët janë shpesh – herë të hutuar për mënyrën se si ndihen, dhe kështu ata kanë tendencë të sillen në mënyrë pasive, fyese ose të çuditshme. Adoleshentët janë në një fazë të plot pasiguri prandaj ata kanë nevojë të gjejnë diçka në të cilin mund të mbështeten dhe që i bën ata të mendojnë se i përkasin diku ose diçkaje në shoqëri. Si rezultat, adoleshentët shpesh gjejnë mënyra që të përshtaten duke formuar një grup shoqëror. Përveç formimit të një grupi, ata provojnë edhe alternativa të tjera të cilat i influencojnë në zgjedhjet që ata do të marrin për jetën e tyre. Shembuj të alternativave të tilla janë : njerëzit e famshëm, mësuesit, të afërmit ose ndoshta shembuj të tjerë në shoqëri.
- Ndryshe nga kur ata ishin fëmijë, adoleshentët fillojnë të shkëputen pjesërisht nga rrethi familjar. Fillojnë më shumë që të rrinë në grupin e tyre shoqëror sesa të ndajnë çaste të lumtura me familjet e tyre. Prandaj faza e adoleshencës përshkruhet si një ndër fazat më të rrezikshme të jetës.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Adoleshenca/8010
Vepra te ngjashme
Ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
Hapma derenn e dash...
Lloji: Ese argumentuese
Hapma deren e dashura nënë
E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj kesh...
Perrall valeve te j...
Lloji: Ese argumentuese
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes...
Zgjedhjet e individ...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padr...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar ...
Dite me shi
Lloji: Ese argumentuese
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ë...
Forca e retorikes n...
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te ku...
Life is shit
Lloji: Ese argumentuese
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta ...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante?
Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...