Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-01-15 19:50:43
Shikime: 12398
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: pse duhet te studiohet vepra e gjergj fishtes?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: letersia shqiptare
Autori: lejla sulimani
Shkolla: the independent college of tirana
Klasa: 11
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ka bere nje jete shoqerore dhe politike eper aktive duke qene protagonist ne ngjarje te ndryshme sic eshte kongresi i manastirit, lufta e pare boterore, konferenca te ndryshme, etj. te gjitha keto pikakulmore te historise se shqiperise jane rreflektuar drejteperdrejte ne vepren "lahuta e malcis" te gjergj fishtes. sic duket fishta ka menduar gjithmone se kombi i riperterire shqiptar do te kishte nevoje te perhershme te njihte rrenjet e veta epiko-historike, etno-kulturore e deri mitologjike. "lahuta e malcis" eshte vete modelii eposit poetik kombetar, nje poem me vlera artistike te paperseritshme, qe "porsi vena e mire, sa ma shume vjet qe kalojne, aq ma vlere merr".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     lejla sulimani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/pse+duhet+te+studiohet+vepra+e+gjergj+fishtes%3F/1995


Vepra te ngjashme
Gruaja ne shoqerine...
Lloji: Ese argumentuese
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si ...
skenderbeu
Lloji: Ese argumentuese
skenderbeu nje figure historike...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
shkolla
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla Eshte ajo shtepi, qe gjithmon tjep dituri Eshte nje emer natyror eshte emri SHKOLLE. ...
Ismail Kadare, gjen...
Lloji: Ese argumentuese
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të ...
Topit
Lloji: Ese argumentuese
Topit I bukur ...
succès (suksesi)
Lloji: Ese argumentuese
La réussite dans les yeux de tout le monde prendre différentes formes , différentes nuances . Cha...
dashuria
Lloji: Ese argumentuese
O MOJ NAZE . Nazja ime zemren ma ke bere me dhimbje .Une te dua dhe ti me do atehere pse sme kerkon....
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet q...
Ne kemi ardhur ne b...
Lloji: Ese argumentuese
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt ...
I vote for myself ....
Lloji: Ese argumentuese
ESE Reflexion: Ich für sich selbst zu stimmen ... Wir leben in einem Land, das in der Entwicklung ...
shendrites i nje er...
Lloji: Ese argumentuese
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron t...


Komentet e fundit!

Emri: Julian
Email: shabajjulian79@gmail.com
Komenti: Bukur nuk ka naj ide tjeter me te gjate
  Pergjigju

Emri: renei
Email: reneiisallari@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume ky autor . po mund te me thoni sa studiohet ne shkolla?
  Pergjigju

Emri: renei
Email: reneiisallari@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume ky autor . po mund te me thoni sa studiohet ne shkolla?
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.