Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 667
Data e postimit: 2013-01-08 09:58:37
Shikime: 7244
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 3

Titulli: Disa fjale

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Disa fjale
Autori: Jugerta
Shkolla: "15 Tetori" Vlore
Klasa: IXb
Qyteti: Vlore
E-mail: jugertaligaj@yahoo.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete.
Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je.
Ngjajshmeria mes parashutes dhe mendjes eshte se, asnjera prej tyre s`ka vlere nese nuk eshte e hapur.
Buzeqesh gjithnje edhe pse buzeqeshja jote eshte e trishtuar, sepse me i trishtuar se nje buzeqeshje eshte trishtimi qe nuk buzeqesh kurre.
Kenaqu me sukseset e arritura,po kur mos thuaj STOP !
Jeta njerëzore në tërësi është një lojë e madhe ,por jeta me besim të plotë është lojë e hareshme.
Te hysh ne mendjen e nje femre eshte art,te dalesh prej andej eshte kryeveper
Ndryshimi midis shkoles dhe jetes: Ne shkolle meson dhe pastaj testohesh, Ne jete testohesh dhe pastaj meso.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Jugerta - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Disa+fjale/667


Vepra te ngjashme
perrallat pasqyra e...
Lloji: Fjale te urta
- Mos detyroni dike t'iu mbaje mend gjithe kohen. Vetem rrini te qete dhe lerini ata te verejne se s...
Rendesi e lojrave
Lloji: Hartim
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane ...
Luani,dhelpra dhe k...
Lloji: Fabul
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Se...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
ese:biblioteka ime ...
Lloji: Ese krahasuese
Biblioteka eshte parajsa e mendjes ,bukuria e mendjes ,kyci per te hapur dyert e dijes dhe eshte us...
jeta
Lloji: Ese pershkruese
Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane g...
LIBRI
Lloji: Ese pershkruese
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qd...
Pasioni im ... më ...
Lloji: Ese pershkruese
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hege...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
Shoqeria e Vertete
Lloji: Ese pershkruese
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej a...
une dhe jeta
Lloji: Poezi dramatike
nje dite me tha jeta ti mos u merzit cdo gje ne kete bote vjen shpejt edhe ik jo i thash nu...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.