Ese: Adoleshenca
I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ?
Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben
te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon veshi ta degjon dhe shpirti dhe syte bejne pjesen apo thjesht rolin e tyre dhe aty pikon nje lot ndjenje, lot I nje adoleshenti qe ne ate moment I rreh zemra sin je tik-take ore.Koha kur rrobat kane me shume rendesi se asgje tjeter sidomos per vajzat . Aty ku stili jot eshte kenaqesi apo urrejtje ne syte e nje moshatarit tend…Xhelozia mbizoteron! Aty ku nje pucerr e vogel ne fytyren tende te tmerron. Periudha ku ti vete fillon te besh plane PERFEKTE , nuk ka rendesi a shkon a s’shkon gjithcka mire … rendesi ka ideja.Telefoni, kompjuteri,shoket/ shoqet,garderopa jane BOTA per ty sepse jane te vetmet arsye qe mund te jesh I lumtur,e cfare te duhet tjeter per te nisur nje dite te bukur.Sjellja jote eshte kapricoze por dhe e dashur me shume persona te cilet ndjen dashuri te vertete shpirterore.Sepse eshte ajo kohe kur nje sms e vetme te zgjat jeten sepse te gjithe presin pak dashuri perndryshe do te cmendeshin duke u mbyllur ne vetvete. Do jepje gjithcka te dilje me shoqerine per nje dite fantastike me humor e dashuri por adoleshenca ka dhe anet e saj negative , ne kemi energji e cila nuk na mungon koha nuk na mungon gjithashtu, por kur vjen puna per te parate jo te gjithe mund te kene .Dhe kjo gje I trishton shume shumicen e adoleshenteve por paraja nuk eshte vertet cfare I duhet nje adoleshenti per te qene I lumtur. Muzika eshte e para qe ta ngre shpirtin peshe , nuk ka rendesi nese je I nevrikosur, I merzitur, I hutuar apo I lumtur …ajo eshte e adhurueshme ne cdo kohe. Kjo eshte adoleshenca me e bukura periudhe e jetes tone dhe ne duhet ta shijojme ate sepse ajo fillon e mbaron brenda nje kohe shume te shkurter .
By: Greselda Baci
Nentor 2012
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
anna d
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
bravo! goxha ese argumentuese. te gjitha gjerat qe ka nje adoleshent i ke cilesuar shume bukur. you are very very good