Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7155
Data e postimit: 2020-03-05 20:24:08
Shikime: 26068
Raporto

Likes: 43 Dislikes: 21

Titulli: Fuqia e fjalës

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Fjalët
Autori: Maggie S.
Shkolla: XXX
Klasa: 12B
Qyteti: XXX
E-mail: arnitlusha11@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdredhura misterioze, ose nje seri e pashjegueshme dridhjesh ajrore qe dalin nga buzet e atij qe ka persosur artin e te folurit; eshte e pabesueshme te besosh qe keto kane qene shkaktare lufte e paqeje, lumturie e hidherimi per aq kohe sa mund te mbahet mend. Aq te pushtetshme sa mbajne te deshifruara ne vetvete gjithe dijet e universit.
Ne jemi rritur me to dhe ato me ne. Belbezimet e nje foshnjeje kthehen ngadale ne fjalimet e nje urti te moçem.
Ne perpjekje per te arritur nje farë kuptimi nga jeta, qenia njerezore u dha nje fuqi te jashtezakonshme ketyre te ashtuquajturave shkronja, te cilat veç u shtuan dhe u zbukuruan ne rrjedhen e kohes.
Jane pikerisht fjalet ato që na ndajne nga shtazet e tjera te botes. Rrenja e cdo mendimi, emocioni ose sjelljeje humane jane fjalet. Burimi i te gjitha njohurive, shkaku i gjithçkaje qe kemi apo dime sot. Sa larg u shpernda, u ndryshua e u perdor kjo gjuhe e folur e njeriut, po gjithkund pati te njejten rendesi jetike per ne.
Fjalet u bene droga me e fuqishme e njerezimit. Te perdorura me kujdes, ato mund te na shpien me larg se imagjinata.
Me te vertete ato jane reflektimi i realitetit, por ndonjehere ato jane te afta ta ndryshojne kete realitet. Fjalet krijojne e shkaterrojne, thyejnë dhe sherojne, skllaverojne ose çlirojne, lidhin ose ndajnë. Fjalet kanë me te vertete fuqi, por shpeshhere ato jane vete fuqia.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Maggie S. - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Fuqia+e+fjal%C3%ABs/7155


Vepra te ngjashme
Ese "FJALA"
Lloji: Ese informuese
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vler...
CFARE JANE FJALET D...
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ...
Per ty mesuese
Lloji: Ese vleresuese
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjale...
per mesuesen
Lloji: Ese pershkruese
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e pernd...
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet...
qka me ben mua te l...
Lloji: Ese vleresuese
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cila...
forca e retorikes
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman hist...
AJO
Lloji: Poezi personale
E sheh ate vajze atje?Ate qe rri e heshtr?Po sikur te te them se ajo,eshte tipi me interesant me te ...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane...
Fjalet e urta dhe a...
Lloji: Ese informuese
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme ,...
jeta dhe fuqia saj
Lloji: Leter
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te ...


Komentet e fundit!

Emri: hana
Email: isufihana1@gmail.com
Komenti: shume e mire dhe e bukur faleminderit me ndihmoi shum
  Pergjigju

Emri: besi
Email: 123@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.