E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten.
Cdo njeri edukohet qe ne moshe te vogel per te mos genjyer pasi “genjeshtra I ka kembet shume te shkurtra”. Shume libra ,filma vizatimore , emisione edukative per femije etj kane si qellim kete gje.
Genjeshtra nuk eshte gje tjeter vec se nje shtremberim I se vertetes. Ajo eshte nje ves dhe mund te themi me plot gojen se genjeshtra eshte vesi me I keq qe njeriu mund te kete.
Ne qofte se do te imagjinonim te verteten dhe genjeshtren perballe njera-tjetres do te shihnim qe e verteta gjithmon do te triumfonte. Ndoshta per nje kohe te gjate e verteta mund te mbulohet por, duam apo nuk duam ne , nje dite ajo do te dale sepse : “ E verteta zhytet por kurre nuk mbytet “ .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Une - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/E+verteta/1617
Vepra te ngjashme
Shpirti kritik
Lloji: Ese argumentuese
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te kr...
"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
Te jesh nje qytetar...
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh nje qytetar europian….
Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje...
libri dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
Te duam dhe te mbro...
Lloji: Ese argumentuese
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite ...
MOS
Lloji: Ese argumentuese
PSE MOS ATE ♥ MOS KETE ♥ MOS TE LUTEM ♥ MOS I VISH QORAPET ♥ MOS I LAJ TI SEPSE PRISH CDO GJ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta…
Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
Bota Sot
Lloji: Ese argumentuese
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyej...
Jeta esht i vetmi l...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edh...
Misteret e jetes
Lloji: Ese argumentuese
Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis kety...
libri
Lloji: Ese argumentuese
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri...
Po humbe guximin ke...
Lloji: Ese argumentuese
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e k...
Komentet e fundit!
Emri:
kjara
Email:
kjara5hoxha@gmail.com
Komenti:
kjo ese per nje nxenes ne vit dyt eshte shume e dobet
Emri:
Naim
Email:
NaimiF@gmail.com
Komenti:
Pz daku sikur te ishe ndonje nxenes i fillores
Je treguar me nard se vet nardi ktu
Dhe nuk jam aspak dakord me komentin e kolegut me siper
Emri:
Naim
Email:
NaimiF@gmail.com
Komenti:
Pz daku sikur te ishe ndonje nxenes i fillores
Je treguar me nard se vet nardi ktu
Dhe nuk jam aspak dakord me komentin e kolegut me siper