Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2016-12-08 16:54:21
Shikime: 9685
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 2

Titulli: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore

Lloji: Ese argumentuese
Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Autori: eda
Shkolla: D,A
Klasa: XI
Qyteti: korce
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme por te falim nuk e bej te gjithe. Pasi mbi te gjitha njerez jemi gabime bejme. por te tolerosh eshte tjeter gje.Edhe pse je lodhur nga shume njerez qe te kan genjyer apo te kan merzitur mendohu ti kuposh dhe mundohu te falesh pasi nese te kujtohet dhe ti ke gabur njehere dhe ke patur njerez redh teje qe te kan mbeshtetur. te kane thene se nuk ka problem se te gjithe gabojme. Prandaj perpiqu qe te falesh se nuk ka me bukur se te shohesh te tjeret et gezuar pa brenga ne fytyren tyre. mos lejo qe te jesh ti tek ndergjegja e tyre.te ecesh perpara do te thot se ne rrugen tende ka mjaft gabime si nga ana jote ashtu dhe e udhetareve te tu po je ti pergjegjez per ti rregulluar ato. Pasi ckuptim do te kishte jete nese do te ishte e rrethuar gjithmone nga te mirat dhe nga njerzit perfekte.Nese shohim nga nje ane kuptojme se ato gabimet qe na rrethojn e bejne jeten tone me te bukur pasi ti ne fund meson te falesh dhe nuk ka gje me te bukur se te kuptosh te tjeret dhe ti thuash edhe ti gjithmone me fal.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     eda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/te+gabosh+eshte+njerezore+te+falesh+eshte+hyjnore/5452


Vepra te ngjashme
burokracia
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per burokracine nuk do te mjaftonin flete te tera.eshte nje teme qe ka ekzistuar ne kohen...
Pushimet Verore
Lloji: Ese argumentuese
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu d...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig ...
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
libri apo interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Besa,lufta,shpresa qenë ato të cilat na ndoqen gjer këtu.Na ndoqen ne gjdo hap qe bëbë drejt li...
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh s...
E denuar sepse jam ...
Lloji: Ese argumentuese
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren ti...
a eshte ndikuar jet...
Lloji: Ese argumentuese
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsi...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
Nga e kane burimin ...
Lloji: Ese argumentuese
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vert...
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...


Komentet e fundit!

Emri: Megi hoxha
Email: Megihoxha@hotmail.com
Komenti: Mplq shume eseja
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.