Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8094
Data e postimit: 2023-04-19 21:10:53
Shikime: 1393
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: JETA

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Autori: Anonim
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: rasimezhika10@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ?
Secilit prej nesh i ndodh qe te reflektoje mbi keto pytje ne menyre qe
Ti japi jetes nje kuptim te bukur.
Jeta eshte nje rrugetim,dhurate nga Zoti , e cila jetohet vetem njehere.
Nje rrugetim i nderthurur mes trupit tone te krijuar nga toka dhe hyjnores, shpirtit te zbritur nga qielli dhe per kete arsye udhetimi yne i perkohshem qe nga lakmia e shohim si te perjetshem, perballet shpesh me emocionet tona , dhimbjet, copezat e lumturise, endrrat,zhgenjimet, dashurine , kenaqesine, faljet, gabimet , pendimet , e shume shume ndjenjave të tjera qe sebashku krijojne nje tablo shumengjyreshe.
Po cili eshte vertet qellimi yne në kete rrugetim qe quhet jete?
Nese nje strument mekanik i pajetë ka nje funksion të caktuar dhe prapa tij fshihet nje arktitekt, nje krijues,Atehere cfare e ben njeriun të mendoje se nje qenie kaq e larte e mirëorganizuar dhe komplekse, ku cdo gje eshte në sherbim të tij , hena, dielli, yjet, bimet, kafshet, detet, të jete më pak I vlefshem ose të mos kete ndonje qellim të caktuar?
Jeta është një mundësi për të fituar përjetësinë e lumtur ose atë te shemtuaren, e kjo varet nga ne,pasi secili mbet peng I vepres së tij.
Jeta eshte nje provim, më sprovat qe shpesh të ulin ose të ngrisin larte, kjo varet nga çelsi I gjithë suksesit i cili është durimi.
Të gjithe ne jemi të ndergjegjshem qe jeta nuk eshte nje vije e drejte e as fushe më lule, ajo shpesh ështe një vije e lakuar per të sfiduar qenien tone qe më pas të vije dhe shperblimi.
Ne e dime qe pas vishtersise vjen dhe lehtesimi, e nese sdo kishte sfida nuk do të dinim të shijonim as embelsine e kenaqesise.
Ajo që e ben akoma më interresante jeten eshte diversiteti I njerzeve ku kultura I ndan mirëpo edukata I bashkon.
Në jete ka kufije tokesore Po ka dhe kufije shpirterore. Virtytet e larta jane ato qe na bashkojne e veset e keqia ato qe na largojne.
Jeta në thelb nuk eshte gje tjeter përveç se nje loje, kalim kohe në argetim, stoli e krenari mes nesh , nje gare më perpjekjen Per të shtuar sa më Shume pasuri dhe status por qe nje dite, dashur padashur duhet të shuhemi dhe të leme kete botë dhe të nisemi në rrugetimim e perjetesise sebashku më veprat tona në baze të cilave do të meritojme shpetimin apo ndeshkimin.
Prandaj, le të luftojme të keqen, të dashurojme të miren, le të ndertojme rrugetimin tone të paperseritshem mbi Moralin dhe durimin , le të trokasim në deren e lutjes se atje do gjejme pergjigjen dhe zgjidhjen, le të largohemi nga dera e mekatimit e cila na shpie drejt shkaterrimit, le të falim se dhe ne do
Kemi nevoje qe të na falin, le ta kthejme të keqen më të mire,qe dhe armiku nje dite të na behet mik, le të durojme se më të vertet i duruari eshte i fituari, le ti largohemi kotësise, e ti afrohemi dobisë, pra le të jetojme nje jetë më mirësi, se mirësia do të jetë drita jonë në errësirë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/JETA/8094


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ? Secilit prej nesh i ndodh qe te ref...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem pe...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Zhgenjimi
Lloji: Ese filozofike
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona ...
Ne kemi ardhur ne b...
Lloji: Ese argumentuese
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt ...
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
Jeta
Lloji: Tekst vleresues
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes te...
Sado e veshtire jet...
Lloji: Ese argumentuese
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me ko...
JETA ESHTE E BUKUR ...
Lloji: Ese vleresuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...
jeta
Lloji: Analize letrare
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.