Data e postimit: 2017-01-29 17:24:01
Shikime: 5167
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
gjakmarria-plage e shoqerise se sotme
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo eshte nje penges ne rrugen e shoqerise per te mos hedhur nje hape drejt jetes me plote lulezim por i le ne nje bote te erret ku gjaku duhet te lahet m e gjake.Shume persona jane bere pjes e gjakmarrjes ku ne jeten e tyre nuk gjen nje fije gezimi por vec urrejtjen dhe egersi per gjakmarrsin e tzre.Jeta e tyre mund te shuhet nga besa trithjet ditshe. Gjakmarrja eshte dhe do te mbetet plage ne zemrat e personave te prekur nga ajo.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
lusi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/gjakmarria-plage+e+shoqerise+se+sotme/5547
Vepra te ngjashme
A eshte Cezari pers...
Lloji: Ese argumentuese
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte per...
Jini vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rret...
paraja nuk eshte gj...
Lloji: Ese argumentuese
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr...
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...
Bota pas pandemisë
Lloji: Ese argumentuese
Në fillim të vitit 2020,bota u godit nga një pandemi masive,ajo e COVID-19.Rreth 1.7 miliona ...
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
Perrallat
Lloji: Ese argumentuese
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjon...
28 Nëntori 1912
Lloji: Ese argumentuese
28 Nëntori 1912
Shpallja e Pavarësis së Shqipërisë është një nga ngj...
Libri "mema e dijes...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
Poezi
Lloji: Ese argumentuese
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi har...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete.
Kujt I trembemi me shume...
nëna
Lloji: Ese argumentuese
nëna eshte njeriu me i mir ne bot secili femi mendon se nena e tij apo e saj eshte me e mira ne bot...
Emri:
xxxxxx
Email:
xxx_@outlook.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
tringa
Email:
tringa_@hotmail.com
Komenti:
eshte shume e bukur por me perjashtim te nje gjeje e at gje gjejeni vet
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
azra
Email:
azra.nuhiji@hotmail.com
Komenti:
Shum bukur te lumt win
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
.ari ne .ill
Email:
kerrinetill@gmail.com
Komenti:
o sa bukur uuuu shum good tlumt kerri
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti