Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-04-03 14:49:25
Shikime: 20657
Raporto

Likes: 35 Dislikes: 8

Titulli: Arti dhe enderrat jane shume prane njera tjetres!

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera tjetres!
Autori: Mikela Qesja
Shkolla: shkolla 9 vjecare Pajove
Klasa: IX
Qyteti: Peqin
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Arti eshte nje frymemarrje qe thith shume oksigjen dhe cliron vetem kenaqesi per te medituar.Eshte nje qetesi shpirterore,ku me ane te ngjyrave zgjojme vetveten.Arti nuk eshte memec,ai mund te flase e te na relaksoje edhe ne njekohesisht ndajme gezimin dhe hidherimin me te.Per disa arti eshte nje labirint ku duhet te gjesh rrugen per te dale ndersa per disa te tjere menyra qe kane gjetur per te dale qe andej.Ndoshta eshte e thjeshte te hidhesh boje mbi letra,ama e veshtire per ti zberthyer ato.Eshte arti ai qe i jep kuptim enderres.Ngjyrat vallezojne me enderrat e arti eshte ai qe e realizon gjithcka.Ato jane njesoj si nje lule qe pa rrenjet e saj ajo mund te thahet.Cfare ne mendojme mund ta shprehim ne art.Pra arti le gjurme ne mendimet tona te se ardhmes.Bota e nendheshme e endrrave flet me nje gjuhe simbolike te dykuptimte sic eshte arti me dy kuptime.Ato kane rrenje te perbashketa qe thithin mendimet tona e i pasqyrojne duke i realizuar ne fleten e se ardhmes.Enderrat jane pjese e artit ku pa to jeta do te ishte e zymte.Ato se bashku sherojne semundje te ndryshme duke u bere ilaci jone i perhershem...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Mikela Qesja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Arti+dhe+enderrat+jane+shume+prane+njera+tjetres%21/6807


Vepra te ngjashme
HARRI POTER
Lloji: Ese argumentuese
Ishte nje e shtune plot me diell dhe kopshti zoologjik gelonte nga familjet.Te dera e hyrjes se Ders...
TRANSPORTI
Lloji: Ese argumentuese
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi g...
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...
Gjuha shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit. Pedersoni ka thene kete thenie e cila...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese argumentuese
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pj...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Parents Are Often R...
Lloji: Ese argumentuese
Parents Are Often Right Parents can often be right. However, as a child, I was positive that the o...
Fjala ben pune me m...
Lloji: Ese argumentuese
Fjala eshte nje aspekt shume i rendesishem i jetes sone te perditshme. Le ta marim ne nje kendvesht...
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...
Perse me pelqen te ...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
succès (suksesi)
Lloji: Ese argumentuese
La réussite dans les yeux de tout le monde prendre différentes formes , différentes nuances . Cha...
Pabarazia gjinore
Lloji: Ese argumentuese
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe b...


Komentet e fundit!

Emri: Vani
Email: vani100@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.