Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7343
Data e postimit: 2020-06-14 22:54:58
Shikime: 3308
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Jini vetvetja

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jini vetvetja
Autori: Elmedina Deda
Shkolla: "Eqrem Çabej Buricë"
Klasa: 8
Qyteti: Podujevë
E-mail: elmedinadeda@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve.
Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kuptoni vetën tuaj,ju nuk mund të jeni kurrë vetvetja.
Jepni kohë vetes në mënyrë që ju ta kuptoni se kush jeni në të vërtetë.Sigurisht se nëse ju mendoni qartë dhe kthjellët ju do të mund ta kuptoni veten,mendimet,veprimet,vendim et dhe dëshirat tuaja.
Asnjëherë mos ktheni kokën pas që ta shikoni të kaluarën mos u fukosoni në të,fokusohuni në të tashmen dhe për të ardhmen,nëse gjithmonë jeni duke menduar për të kaluarën ju kurr nuk do të mund të krijoni të ardhme.
Poashtu mos u interesoni për atë se si njerëzit ju duan ose ju pranojnë.Disave mund të ju pëlqeni e disave jo.Ju nuk mund të jeni kurrë vetvetja nëse mendoni se çfarë të tjerët për'rreth jush mendojnë apo flasin si përshembull:"a mendojnë se flas shumë","a mendojnë se jam i/e hutuar" e mendime të këtilla.
Nëse dëshironi të jeni vetvetja vetëm bëni atë që ju dëshironi dhe asnjëherë mos u interesoni për atë se çfarë njerëzit thonë,thjesht dëgjo dhe bë atë që mendja ju thotë,bëni atë që doni,duajeni atë që bëni.Mos u merrni me fjalët e kota të njerëzve."Jini vetvetja."



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elmedina Deda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Jini+vetvetja/7343


Vepra te ngjashme
Shprehu
Lloji: Ese argumentuese
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mu...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...

Lloji: Ese shpjeguese
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë....
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse ...
Për njerëzit që ...
Lloji: Ese argumentuese
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjitha...
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
Ëndërro si kurrë...
Lloji: Pershkrim
Ju flet TOKA
Lloji: Ese shpjeguese
Përshendetje .Unë jam planeti Tokë sic më njihni .Aju shkon dot mendja se pse po flas me ju?Di...
Mbresa udhetimesh
Lloji: Ese argumentuese
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
E ardhmja një ënd...
Lloji: Analize letrare
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj që...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.