njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetme.Te arrish deri aty te duhet shume pune e Zoti ndonjehere ta le pergjysem rrugen,e te fut ne nje enderr ku nuk di cte besh.Ke vetem nje zgjidhje,imagjinaten.Jeta jone,nuk mund te kontrollohet nga te tjeretP zemren e imagjinaten sta kontrollon dot njeri.Se per tu futur aty e ke vetem ti celesin.Po vjen nje dite qe imagjinata te kthehet ne realitet e atehere jeta jote eshte e plotesuar.Keshtu jam edhe une gjerat qe skam guxim ti bej ne jet i bej ne imagjinate4.Imagjinate nje fjale e gjate e cila mbart me vete nje bote te tere,nje jete me vete,ku pak e dine ta shperfytyrojne e pak dine ta jetojne.NJeriu per mendimin tim duhet te kete imagjinate sepse s mund te jetoje.Cdo dite te njejten jete ate jete pa kuptim.S jane vetem femijet ata qe fantazojne sepse nuk jane vetem ata qe jetojne.Te gjithe jetojme e kemi te drejt te fantazojme,sna ndalon kush,Jeten nuk mund ta perballosh vetem duke jetuar,po duhet pak fantazi per ta zbukuruar.Fantazia njerezore eshte pa limit,e ka krijuar shume gjera qe tani jane pjese e realitetit.Njeriu pa imagjinaten eshte si peshku pa uje.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise
Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
Vetmia...
Lloji: Ese argumentuese
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimi...
Dite me shi
Lloji: Ese argumentuese
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ë...
kosova ime
Lloji: Ese argumentuese
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak t...
Bota Ime Perfekte
Lloji: Ese argumentuese
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nu...
miqsi apo dashuri
Lloji: Ese argumentuese
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja,
I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpir...
Demokracia dhe popu...
Lloji: Ese argumentuese
Demokracia eshte frymezim per tere ata njerez qe kane te shenjte te drejten dhe lirine.Eshte`nje him...
Sa e forte eshte nd...
Lloji: Ese argumentuese
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh...
Carmatosja boterore...
Lloji: Ese argumentuese
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje k...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
Figura e skenderbeu...
Lloji: Ese argumentuese
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi ...
Komentet e fundit!
Emri:
Ana
Email:
ana123@gmail.com
Komenti:
Bravo e vetmja ese qe me ka pelqyer ne kete faqe ku shkruajn te gjith qka te duan e qka flasin pa baza e mrekullushme imagjinata esht dicka e bukur kur nk ke dicka vertet pse mos ta maresh ne endrra ?