Data e postimit: 2017-04-15 14:14:19
Shikime: 5327
|
|
Likes:
6
Dislikes:
0
Titulli:
Krenar qe jam shqiptar
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu.Shqiperia vone u clirua nga turqit prandaj nuk pati nje kohe te gjate per te zhvilluar kulturen e sajTe gjithe shqiptaret kudo qe jane duhet te jene krenare per vendin e tyre .prandaj shprehja"Jam krenar qe jam shiptar" duhet te marre kuptim...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Rea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Krenar+qe+jam+shqiptar+/5796
Vepra te ngjashme
Eshte interneti i m...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e...
|
Pa Jete!
Lloji: Ese argumentuese
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu!
Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt !
Jet...
|
une dhe seksualitet...
Lloji: Ese argumentuese
Tema : Une dhe seksualiteti im
Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ nj...
|
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar ...
|
Teknologjia dhe e a...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme.
Njerezimi ka ndrysh...
|
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
|
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
|
ese
Lloji: Ese argumentuese
Te fillosh te shkruash per prindrit thellsia e shpirtit esht e lumtur nuk do te mund te paguaja as m...
|
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kisht...
|
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
|
Une votoj per vete
Lloji: Ese argumentuese
Unë votoj, për vete...
Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më...
|
Endrra ime
Lloji: Ese argumentuese
Endrrat.E cjane endrrat per ty.Sa endrra ke ne sirtar.Cdo kush ka endrrat e tij,madje disa mund ti ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|