Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te paret qe duhet te mbeshtesin e te kontribojne ne te drejtat e femijeve jane prinderit.Rrugeve te qytetit tone shume femije kane ose jane shfrytezuar.Kujtojme pak caste vepren e MIGJENIT,e lypesit dhe zotnise qe I zoti I shtepise e tejkalon ate dhe me perbuzje ZOTI TE DHASHTE .Keshtu eshte edhe me keta femije perbuzen,mosperfillen ne cdo cast.Gjithashtu ketyre femijeve u jane mohuar te drejta si ushqim strehim ngrotesi dhe dashuri prinderore.Shume njerez jane detyruar te braksin femijet e tyre per shkak kushteve te veshtira ekonomike . Por nje femi nuk mund te braktiset.Me femijen e tij le te rrije , le te vuaje bashke me te ne varferi te tmerrshme por qe ti fale femijes se vet dashuri prinderore.Sepse per cdo njeri gjeja me e shtrenjte eshte femija mendoj une .Shume prinder skarifikohen qe ne femijeve te tyre te na plotesohen te gjitha te drejtat tona.Do te doja qe te gjithe ate femije qe ne shohim rrugeve te qytetit nje dite prej ditesh te gjejne dhe ata te drejtat , shtepite e tyre e te gjejne prinderit mbi te gjitha .Se jo pa te keq kam pare kam veshtruar me shume vemendje se keta femije marrin vetem perbuzje dhe asnje ndimese.Shume njerez i perbuzin dhe i shfrytezojne te drejtat e femijeve per punet e tyre.Dhe per te vetmen arsye se jane femije te braktisur , femije qe u shfrytezohen te drejtat cdo cast .Keshtu jane disa njerez mendojne se ata femije kane dashur te behen te tille dhe jo se rrethanat dhe vete jeta I ka detyruar te behen te tille pra te kene nje jete te pastrehe.Pa nje strehe te sigurte dhe pa te drejtat e tyre te respektuara.Do t’u kerkoja te gjitheve qe nese nje dite kur te shohin nje femije ta ndihmojne ate me dicka te vogel .Edhe nese ate dite nuk kane te pakten t’i falin pak DASHURI ,t’i flasin me perkedheli.Se t’I flasesh nje femije me butesi atij femije i duket sikur ti I fale boten.Mendoni sikur kjo ti behej femijeve tuaj.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
ramadan luzha
Email:
ramadan-luzha@hotmail.de
Komenti:
Fëmijët janë e tanishmja dhe e panishmja e jonë , e jo si që është e ardhmja e jonë. Prandaj duhet të kujdesemi për mbrojtjen rritjen dhe edukimin e tyre
Emri:
yll
Email:
lulzimdaku@gmail.com
Komenti:
Thank you me ndihmove shume se perndryshe do kisha marre nje 4 qe do me linte pa ndjenja.You are the best.