Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 244
Data e postimit: 2012-03-16 10:06:08
Shikime: 18413
Raporto

Likes: 37 Dislikes: 3

Titulli: Kujtesa historike eshte realitet i kapercyer nga koha apo realitet ardhmerie qe vjen cdo dite?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja ?
Autori: Iris Kapo
Shkolla: Rilindja
Klasa: 11F
Qyteti: durres
E-mail: iriskapo95@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja????

Te gjithe e jetojne jeten, mirepo jo te gjithe ne te njeten menyre. Ne dallojme nga menyra e jetes. Disa njerez e jetojne jeten e tyre per te kaluaren dhe nuk brengosen fare per ate qe eshte apo qe do te vije. Disa e jetojne ne nje menyre krejtesisht ndryshe. Keta e jetojne jeten per momentin dhe nuk mendojne aspak per te kaluaren por as per te ardhemn, cdo te behemi deri atehere apo cdo te ndodhe me mua? Keta persona jetojne dhe kujdesen qe veprimet e tyre te bera ne te kaluaren apo ne te tashmen te jene ne dobi pozitive per te ardhmen. Por nga menyra se si e kalojne te tashmen dhe mundohemi te krijojme te ardhmen duket sikur duhet qe ti hidhemi te kaluares. Te kujtojme vetem momentet qe kemi kaluar mir apo qe kemi patur sikses. E kaluara do te na ndjeke nga mbrapa sado qe te perpiqemi ti vendosim nje kapak hekuri, ajo do te gjeje zinxhiret dhe do te dale ne siperfaqe. Ajo do te lere gjurme ne memorie dhe me ane te kujtimeve te cilat permbajne te dyjat anet e monedhes ; kujtime te bukura dhe kujtime qe do te donim qe ti zhdukeshim , sidoqofte ato jane pjese e nje te kaluare e cila i perket pjese se shkruar ne nje liber te quajtur “ JETE” .nese do te analizojme shume mire te shkuaren do te pasqyrojme shume mire te ardhmen pasi “ nuk eshte i marre ai qe ben nje gabim por eshte ai qe e perserit ate” . Ndikohesh nga e shkuara ne marrjen e vendimeve sepse duhet qe te mesosh qe te mos mbeten njolla te njepasnjeshme te cilat nuk i fshin dot as koha. Ka njerez qe asnjehere nuk e kthejne koken prapa ne te shkuaren me qendrim indiferent ndaj saj. Ata gjejne nje mozaik kujtimesh te ndertuar mbi nje larmi emocionesh te pafundme. Kur lundrojne ne te kaluaren ndalen per nje cast ne ato momente qe ishin baze e jetes qe quhet e ardhme. .. Ne ato shume gjera qe beheshin motovi i jetes se tyre. Kujtojne persona qe ishin aq te rendesishem dhe i jepnin ngjyrat me te bukura diteve te tyre. Eshte e vertete qe pikellimi nuk e kthen , deshperimi nuk e permison , por as merzia nuk e zbukuron sepse ajo ka kaluar. Te lexosh fletoren e se shkuares eshte humbje e se tashmes. Ndersa ai qe kthehet ne te kaluaren i ngjan atij qe bluan miellin e ai ne esence eshte i bluar. Kohe me pare njerezit kane thene per ata qe qajne te kaluaren : “ Nuk ngrihen te vdekurit nga varret e tyre” . Fatkeqesia jone qendron ne ate se ne tregohemi te paafte per te tashmen tone e preokupohemi m ete kaluaren , i braktisiminm pallatet tona te bukura dhe vrotojme germadhat e lashta. Te preokupohemi me te kaluaren e te neglizhojme diten qe na ka mbetur eshte fatkeqesi , se ndoshta kjo dite eshte e fundit dhe s’te pret koha te mendosh per te djeshmen qe ka kaluar e as per te ardhemn qe akoma s’ ka ardhur. Keshtu qe te mos behemi rober te se kaluares e te neglizhojme diten e sotme , mos te humbin kete dite qe peshon sa jeta . por ne te vertete , njerezit te cilet behen rober te se kaluares dhe e ushqejne ate me lot dhe pikellim vrases nuk shkojne ne vend tjeter pervec se pas mureve dhe dyerve te shtepise se tyre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Iris Kapo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Kujtesa+historike+eshte+realitet+i+kapercyer+nga+koha+apo+realitet+ardhmerie+qe+vjen+cdo+dite%3F/244


Vepra te ngjashme
gjithqka nga jeta
Lloji: Hartim
Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme.....
Nje vend kaq i afer...
Lloji: Ese argumentuese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,...
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
ese per atdheun
Lloji: Ese argumentuese
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e n...
Vlen ta shikosh ket...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e n...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
E ardhmja dhe une
Lloji: Ese vleresuese
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejm...
Eshte interneti i m...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...


Komentet e fundit!

Emri: alesia
Email: alesia@gmail.com
Komenti: Shum domethenese..bravo
  Pergjigju

Emri: kristi
Email: toni_el@zbavitu.com
Komenti: vertet shum domethenes
  Pergjigju

Emri: rei
Email: rer@yahoo.com
Komenti: :
  Pergjigju

Emri: seriali from kalaja
Email: karinpajdh@yahoo.com
Komenti: mir jo keq
  Pergjigju

Emri: hysen
Email: hysen@hotmail.com
Komenti: Nice
  Pergjigju

Emri: amelja
Email: ameljaelja@gmail.com
Komenti: Sh bkr
  Pergjigju

Emri: isa
Email: isaisa879@yahoo.com
Komenti: very beautiful.
  Pergjigju

Emri: dani alves
Email: dani@gmail.com
Komenti: shume cute BRAVO i ke kalitur fjalet
  Pergjigju

Emri: aelka
Email: aelkav1@live.com
Komenti: shume e bukur dhe shume domethenese .komplimente!
  Pergjigju

Emri: dona
Email: eli@hotmail.com
Komenti: molto bella.bravissimo.......
  Pergjigju
Emri: iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: ) flm

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: bravoooooooooooo shum e vertet
  Pergjigju

Emri: ela
Email: ela4@hotmail.com
Komenti: nice
  Pergjigju

Emri: lali
Email: lali@live.com
Komenti: e papame per kopje
  Pergjigju

Emri: ilda
Email: ildamuca@live.com
Komenti: shume e bukur dhe e vertete bravo
  Pergjigju

Emri: mia clab
Email: maclab@yahoo.com
Komenti: e vertet
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.