Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7982
Data e postimit: 2022-11-01 17:27:21
Shikime: 2054
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Perrallat jane pasqyre e jetes sone

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Autori: Argita Nerpjetri
Shkolla: Mehmet Bajraktari
Klasa: 8
Qyteti: Elbasan
E-mail: Nerp.agi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat ne mesojme fjale dhe shprehje qe nuk i kemi degjuar asnjehere dhe keshtu e pasqyrojme fjalorin tone cdo dite e me shume. Kur isha e vogel mendoja se edhe jeta jone eshte si ne perralle. Me te vertet ashtu eshte. Gjithemon ne perralla fiton e mira fiton ndaj se keqes. Per mendimin tim perrallat duhet ti lexojne te gjitha grupmoshat. Per femijet perrallat jane shume te bukura saqe mendojne qe cdo gje ne jeten e tyre do te jete po aq e bukur aq magjike si ne perralle. Une edhe pse jam 13 vjece akoma shikoj perralla. Disa njerez mund te thone se ti nuk je me e vogel por mua ende me pelqejne sepse ato te japin nje mesazhe te rendesishme!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Argita Nerpjetri - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Perrallat+jane+pasqyre+e+jetes+sone/7982


Vepra te ngjashme
perrallat jane pasq...
Lloji: Ese pershkruese
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nis...
Perrallat
Lloji: Ese argumentuese
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjon...
PERRALLAT JANE PASQ...
Lloji: Ese argumentuese
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTU...
"PERRALLAT JANE PAS...
Lloji: Ese argumentuese
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje gru...
Perralle
Lloji: Poezi dashurie
Thone qe dashuria nxjerr ne pah anet me te mira te njeriut? genjeshter perrallat genjejne das...
Nje vend aq i afert...
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujt...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
prralla pasqyra e j...
Lloji: Ese pershkruese
ne jeten tone te perditeshme shpesh tregojme peralla te ndryshme .keto perralla ne vetvete perfaqeso...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...
perrallat pasqyra e...
Lloji: Fjale te urta
- Mos detyroni dike t'iu mbaje mend gjithe kohen. Vetem rrini te qete dhe lerini ata te verejne se s...
Jeta
Lloji: Ese informuese
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.