Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne kulmin e malit me te larte, atje ku ajri te godet, atje ku gjendesh me afer zotit, dhe ajo qe do te doje te beje ishte vetem te bertisje. Te jesh nje vajtim i plote, as femer as mashkull, vetem ekspresioni i zerit te dhimbjes, te vuajtjes, i mjerimit te padurueshem qe ndaloi se kerkuari shpetimin nga lotet ,ne menyre qe te hiqte qafe ate mjerim. Ne disa nivele e qara eshte
e pamjaftueshme per te hequr shiun me gozhde thumbuese qe jeton ne brendesi, i cili prodhon nje denim te heshtur por te padurueshem dhe qe eshte ne nxitim per te dale qe te mos kalbet dhe te kalbe gjithcka.
Eshte nje alternative qe lind kur dhimbja eshte e veshtire per tu kontrolluar. Dhe denimi atehere shperthen ne nje reklamim te mire dhe elegant. Eshte nje ze torturues qe ne fillim fillon ulet si nje note muzikale dhe me vone fillon te ngrihet per te mbledhur te gjitha trishtimet e akumuluara.
Nje ze i lagur qe sa ka filluar te jete i perceptueshem, qe eshte duke ngritur tonin derisa te shurdhoje te gjitha zhurmat e universit. Le te pushojne shpendet, gjethet qe bien dhe qe ne shkelim. As goditja e valeve te mos degjohet, as batica permbi plazh.
Zeri te shuaje frymemarrjen e memeceve, te mos degjohen as sekretet e atyreve qe duhen, as rrefimet e te vdekurve.
Asgje tjeter mos te degjohet pervec dhimbjes, bertitjes perfekte, ekspresioni i lendimeve, shuma e melankolive, reklamimeve dhe impotences.
Te kthehesh ne nje vajtim te plote, ne nje keqardhje te zgjatur dhe te vetme, qe te na lodhe dhe te na lere pa forca per tu lenduar...
Dhe tani do marr canten dhe fletoren time te vogel dhe do te shkoj drejt kulmit te malit me te larte...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!