Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin.
Situata politike ne te cilen ndodhet Kosova me Serbine, ka bere shume here qe kryeministri i Kosoves te sfidoje Beogradin duke thene se nese nuk heq dore nga Mitrovica, do te bashkohet me Shqiperine, por edhe kjo nuk mund te ndodhe sepse po prape faktori nderkombetar nuk mund te lejoje qe Beogradi te realizoje ato qe thote sepse do te sillte qe ne Ballkan te niste lufte, gje qe eshte shume e kollajte te ndodhe pasi sic njihet "Ballkani eshte ende nje fuci baruti qe pret t'i ndizet fitili!"
Per momentin, nje zgjidhje e mire eshte qe Kosova te lidhet me Shqiperine duke forcuar tregtine me njera-tjetren, duke e bere procesin e kalimit ne kufi thjesht sa per tu dukur, duke ndertuar rruge qe te lidhin 2 shtetet ne nje kohe sa me te shkurter, etj.
Keto jane zgjidhjet me te mira dhe me te mundshme ne ditet e sotme, ndersa per te ardhmen, askush nuk e di se cfare rezervon... Mund te ndodhe qe e gjithe Europa te mos kete kufi!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
te dua
Email:
tedua96@hotmail.it
Komenti:
me ver8 shume dmth po nuk gjetet ndonje teme me te mire me shtjellu prsh.Pakicat Kombetare.... po nejse bukur edhe keshtu