Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5432
Data e postimit: 2016-11-29 06:54:34
Shikime: 5434
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: Shpirti kritik

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Kritika
Autori: Gestjana
Shkolla: High school
Klasa: 11-4
Qyteti: Tirane
E-mail: gestjana_disha@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj.
Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe ai eshte nje shpirt artistik i lindur sepse vetem ai i analizon veprat ne anen artistike(ana me cilesore e tyre).Çdokush perpiqet te analizoje apo te ndertoje vepra por nese nuk kane nje shpirt artisti dihet qe puna e tyre do te jete e bukur por jo e perkryer.Kjo do te ndodhe sepse ata e realizojne kete veper me shpirt logjik dhe jo artistik.
Veprat e realizuara me shpirtin logjik jane teper te sakta per sa i perket gjeometrise,permasave sepse per nje shpirt logjik kjo eshte e perkryera.Por ne fakt per nje artist te lindur kjo veper do te te jete nje shterpe sado fuqi diskursive te kete sepse asaj i mungon shija nje element kyc i nje shpirti artistik(vepre artistike).
Shpirti kritik eshte i lidhur ngushte me shijen sepse shija do te bente dallimin midis vepres se bazuar ne nje shpirt logjik dhe asaj ne nje shpirt artistik. Nje shpirt kritik e ben nje veper te plotesuar ne detaje ndersa ai logjik vetem do ta profanoje ate.

Mbeshtetur ne shkrimin "Shpirti kritik" Artan Fuga



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gestjana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Shpirti+kritik/5432


Vepra te ngjashme
Kritika
Lloji: Ese argumentuese
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbete...
lahuta emalcis
Lloji: Analize letrare
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope komb...
dashuria
Lloji: Ese filozofike
"Ti Dashuri je Liri, ti Dashuri je Roberi" Pa dyshim qe per njeriun, ndjenja me e bukur qe mund t...
Shpirtera Ne
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Shpirtera Ne Shpirtera te humbur... Shpirtera te lekundur... Shpirtera egzistent... Nuk lene ...
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...
Traditat popullore ...
Lloji: Ese vleresuese
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por e...
Kuazimodo dhe Esmer...
Lloji: Ese pershkruese
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket b...
vetmia
Lloji: Ese filozofike
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume b...
vetmia
Lloji: Ese pershkruese
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume b...
Klitemnestra dhe Me...
Lloji: Ese krahasuese
Esse; Tema:Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato. Maturante...
A eshte Cezari pers...
Lloji: Ese argumentuese
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte per...
COVID-19 dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumi...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.