Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6900
Data e postimit: 2019-07-15 19:59:46
Shikime: 7016
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Jeta

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vdekja
Autori: Sediasvet
Shkolla: Xxxx
Klasa: 123
Qyteti: Xhungel
E-mail: duaababoo@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk mund ta pershkruaj dot vetmine qe me ka kapluar shpirtin tim,per shkak te kesaj nuk po mundem te mendoj qarte.
Qdo dite ndalem dhe mendoj dhe e pyes veten pse une jetoj kur nuk dua,kur ka shume njerez qe e duan kete mundesi.
Ndersa disa njerez gjykojn jeten time pa ditur fare asgje,ti mos shiko pamjen e jashtme timen nese une qeshi kur jam me shoqerine ti nuk je me mua cdohere per ta kuptuar dhimbjen time ne shpirt,dhe te lutem mos gjyko njeri jo vetem mua nga pamja e jashtme,kjo eshte sikur te shikosh kopertinen e nje libri dhe duke mos e pelqyer ate pa e shikuar fare cfare tregimi mund te jete brenda saj.
Te gjithe kemi veshtirsi ne kete jete por disa njerez na e bejne edhe me te veshtire duke nderhyre ne jetet tona.
Edhe nje her po e perseris te jetosh eshte po aq e bukur sa edhe te vdesesh te shpetosh nga keta njerez✌



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Sediasvet - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Jeta/6900


Vepra te ngjashme
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
Shoqeria e Vertete
Lloji: Ese pershkruese
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej a...
‘’VDEKJA ESHTE ...
Lloji: Ese argumentuese
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Vdekja eshte akt qe...
Lloji: Ese shpjeguese
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rr...
Familja ime!!!!
Lloji: Rrefenja
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk ka...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Thenie
Lloji: Thenie
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur. Varferia ne...
PËR TY
Lloji: Leter
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk es...
ese:biblioteka ime ...
Lloji: Ese krahasuese
Biblioteka eshte parajsa e mendjes ,bukuria e mendjes ,kyci per te hapur dyert e dijes dhe eshte us...


Komentet e fundit!

Emri: c
Email: c@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.