Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5788
Data e postimit: 2017-04-10 20:24:34
Shikime: 4634
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Tiranet dhe heronjte; perplasja e perjetshme

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perplasja e heronjve dhe tiraneve ne aspketin e peerjithshem
Autori: Debora
Shkolla: Kristaq Capo
Klasa: 10a
Qyteti: Berat
E-mail: debora.ruci@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezimkn dhe nuk do te shuhet kurre. Eshte antiteza qe ka vene ne lufte tiranin dhe heroi, forcen dhe te drejten.Ajo eshte esensa e jetes, e mbijeteses, e lumturise dhe trishtimit.
Ne cdo histori apo cdo liber qe lexojme ka perplasje, diskutime, gjakrera qe vlojne. Antikiteti eshte fillesa e cdo gjeje e prej tij vijne edhe historite me te mrekullueshme te ketij diskutimi. Homeri tregon aq bukur se si tirani kishte pushtet ne cdo gje, kishte pushtetin qe te fuste nen petkun e tij cdo njeri. Per te cdo fje ishte e mundur. Ai i mendonte njerezit si dele, qe do ta ndiqnin nga pas. Por ne mes te kopes eshte gjithmon nje dele qe kundershton,qe nuk duron nenshtrimin, padrejtesine. Edhe pse e paperfillshme perpara bariut te saj ajo ngre krye, mbledh forcat per te kundershtuar.
Ne cdo kohe te njerezimit eshte dalluar shpirti i kundershtimit kundrejt tiranit te pabese. Jo te gjithe e durojne indene e te qenit te kontrolluar nga dikush dhe te pranimit te gjithckaje. Gjithsecili ka idealet e veta, ato parime te cialeve nuk u del dot kunder. Por jo te gjithe kane forcen per te kindershtuar. Disa mendojne se te dalesh kunder nje tirani apo nje padrejtesie do te shkaktoje probleme. Kjo eshte e vertet por pse ne sot lavderojme vetem Hektorin dhe Paridin dhe jo Agamemnonin? Pse kane ngelur pikerisht ata ne memorien e njerezve? Shpirti, shpirti i kundershtimit i beri ata te madherishem para te tjereve. Ishte pikerisht ajo perplajse kunder te " medhenjve" qe i beri ata heronj.
Te nenshtosh te tjeret eshte e thjeshte sepse pushteti kalb edhe shpirtin me te paster. Te nenshtrohesh gjithashtu. Por te kundershtosh do guxim, ai guxim qe me pas do te shnderrohet ne nje fjale te vetme :HERO.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Debora - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Tiranet+dhe+heronjte%3B+perplasja+e+perjetshme/5788


Vepra te ngjashme
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
skenderbeu-heroi yn...
Lloji: Ese vleresuese
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do...
Sado e veshtire jet...
Lloji: Ese argumentuese
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me ko...
Mbresa nga Shtepia ...
Lloji: Ese filozofike
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhe...
perpara ligjit te g...
Lloji: Tekst shpjegues
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinis...
Me mire i forte apo...
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te ...
Paqja
Lloji: Ese shpjeguese
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirku...
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese shpjeguese
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vert...
me mire i forte apo...
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te...
libri dhe lufta
Lloji: Ese argumentuese
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximi...
Libri,shoku im i ng...
Lloji: Ese vleresuese
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Ps...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.