"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje pavarsisht se çfarë do të sjell jeta do të qëndrojë gjithmonë me ty,përedrisa ne mendojmë se është miku ynë më i mirë ai në fakt është më i keqi,para syve të flet fjalë mjalti por pas të bën gropën.Kësaj mund ti themi shoqëri?
Sigurisht se jo.Një mik i vërtetë është me ty gjithmonë "miku i mirë në ditë të vështirë"thotë edhe populli.Por në fakt ne kemi nevojë për miq të cilët nuk marrin inat se ne gëzohemi por të gëzohen së bashku me ne,kështu duhet të zgjedhim mirë miqët sepse jo të gjithë meritojnë të quhen miq.Në ditët e sotme është bërë e zakontë përzgjedhja e shoqërisë ku një person i cili është më ndryshe se të tjerët nuk ka vend për të në shoqëri ofendohet,paragjykohet,shtyhet ,lihet anash për çdo gjë e kjo është më e keqja që ne po e jetojmë sepse asnjë njeri nuk duhet të ndihet më ndryshe se tjerët nuk ka asgjë më shumë e as më pak të gjithë janë të njëjët dhe duhet të jenë të barabartë të gjithë por përderisa disa persona kanë kaluar pikën e mendjemadhësisë ata nuk mund ta vërejnë egzistencën e njerëzve përreth dhe mund t'i thyejnë e t'i lëndojnë personat që një ditë do t'ju nevojiten shumë.
Shoqëri e cila të përkëdhel,përqafon,të rri afër,të buzëqesh fallco,të gjen pikën më të dobët etj derisa arrin synimin e tij dhe pastaj të hap plagën apo të prek aty ku të dhemb më së shumti...
Fatkeqësisht kjo është shoqëria të cilën ne po e jetojmë.
Andaj keni kujdes se kujt i thuani mik mos i tregoni sekretet e juaja me ta,mos i jepni gjithqka një shoqërie të cilën nuk e njihni ende.Kujdes para se të lëndoheni nga "miku/ja"sepse pastaj është shumë vonë.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!