Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 155
Data e postimit: 0000-00-00 00:00:00
Shikime: 6858
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Permisimi i trafikut rrugor

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Autori: Ted Reka
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: ted.reka@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato:
Papergjegjesia e njerezve
Ngaterrimi i shenjave te semaforit
Gabimi i vete njerezve qe nuk kalojne ne vijat e bardha. etj.

Pra sic shohim jane shume shkaqet qe bejne qe aksidentet te ndodhin. Por si mund ti parandalojme ne ato? Shume e lehte! Cdo qytetar mund te dergoje nje leter bashkise ne kerkim te nje zgjidhjeje kunder ketyre aksidenteve, cdo njeri ka mendimin e tij dhe bashkia do t’i lexoje letrat, dhe do te arrije ne nje zgjidhje. Une kam vecuar dy nga shume zgjidhjet qe mund te jene qe aksidentet mos te ndodhin. Si fillim shtimi i semaforeve ne cdo rruge kryesore eshte nje nga zgjidhjet kryesore. Duhet te themi qe infrastruktura e Shqiperise po zhvillohet nga dita ne dite prandaj dhe keto gjera jane normale qe do te rregullohen me kalimin e viteve. Mendohet qe deri ne dy vitet e ardhshme semaforet do te jene 24 ore ne punim ne ndryshim nga ditet e sotme qe disa as nuk punojne fare. Shtimi i semaforeve do te ndikoje per mire ne cdo njeri, ose me sakte ne cdo shofer. Do te ndikoje me mire sepse shoferi do ta kete mendjen tek semaforet, dhe do te veproje me saktesi. Por nuk eshte kjo e vetmja zgjidhje. Zgjidhja tjeter eshte shtimi i dritave, ne te gjitha rruget. Normalisht ne Tirane meqe eshte kryeqytet duhet te kete dhe ka drita ne cdo rruge. Por marrim shembullin e autostrades Elbasan-Tirane, qafa e Krrabes dhe shume rruge te tjera qe nuk jane te pajisura me drita. Rreziku eshte ne kodra dhe ne vende ku rruget jane te prishura, pikerisht ne Qafen e Krrabes ku rruget jane me kthesa dhe ndodhin disa aksidente nga dita ne dite sepse njerezit nuk jane te pergjegjshem dhe rruget nuk jane te shtruara dhe prandaj makinat rreshkasin dhe bien ne humnere.
Si perfundim ne duhet te jemi shume te kujdesshem dhe gjithashtu te bejme publike disa nga zgjidhjet tona. Shkaqet qe aksidentet ndodhin jane te shumta, dhe zgjidhjet po ashtu, keshtuqe pse mos te marrim iniciativen per te permisuar trafikun dhe aksidentet rrugore?



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ted Reka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Permisimi+i+trafikut+rrugor/155


Vepra te ngjashme
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
sjellja ime ne rrug...
Lloji: Ese shpjeguese
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rrez...
ndryshimi nga cikli...
Lloji: Analize letrare
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me p...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshu...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
"Pse ne toke ka jet...
Lloji: Ese argumentuese
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Lufta midis brezave
Lloji: Ese krahasuese
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cil...
Arti dhe endrrat ja...
Lloji: Ese vleresuese
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjer...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...


Komentet e fundit!

Emri: Denisa
Email: denisameta3@gmail.com
Komenti: Per te shkruar nje ese argumentuese kerkohen disa hapa ose ndryshe teknika qe eshte teza argumente shtrohet antiteza etj . ketu ku jane??? len per deshiruar
  Pergjigju

Emri: florent
Email: lenti-olti@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: mario
Email: gfds@live.com
Komenti: niceeeeeeeeee
  Pergjigju
Emri: Denisa
Email: denisameta3@gmail.com
Komenti: Ca niceeee o #mario Te isha une mesuese gjuhe as 5 nuk ja vija me kte ese . Ese pa mbyllje OMGGG


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.