Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7126
Data e postimit: 2020-02-19 20:56:24
Shikime: 7284
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 1

Titulli: Teknologjia ne jeten e njerzve

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Telefoni
Autori: Anonim
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: 10D
Qyteti: Korçe
E-mail: gertag990@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta.
Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur eshte smartphone qe ka bere te mundur komunikimin ndermjet njerzve ne kohe reale pavaresisht distances. Informimi dhe perhapja e informacioneve eshte me i shpejte. Padyshim qe keto jane ane shume pozitive por problemet qe shkaktohen ne shendetin e njerzve jane te medha .
Cdo dite ,nga mengjesi deri ne mbremje shohim njerez me telefona neper duar duke filluar nga femijet e deri tek mosha e thyer. Kjo tregon se popullsia e planetit Toke ka krijuar varesi.
Numri i personave qe mbajne syze sa vjen e po rritet per shkak se shikimi demtohet nga qendrimi i tepert ne celular.
Femijet nuk luajne me ne natyre por zhyten ne boten virtuale permes video-lojerave dhe mungesa e veprimtarise fizike i çon ata drejt obezitetit apo semundjeve te tjera. Brezi i sotem lexon shume pak dhe niveli i inteligjences eshte i ulet.

Keto jane probleme shqetesuese sepse e ardhmja qe na pret nuk eshte e mire. Une nuk pranoj qe telefonat te mos perdoren sepse kjo eshte e pamundur por mendoj se duhet te pakesohet perdorimi i tij dhe njerzit te merren me veprimtari qe nuk e demtojne shendetin e tyre si : sporti, leximi i librave,ecja ne natyre etj .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Teknologjia+ne+jeten+e+njerzve/7126


Vepra te ngjashme
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
TELEVIZIONI
Lloji: Analize letrare
Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesis...
Lufta midis brezave
Lloji: Ese krahasuese
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cil...
Interneti
Lloji: Analize letrare
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat ...
Ne dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cila...
INTERNETI
Lloji: Ese argumentuese bindese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Vesi,nje semundje e...
Lloji: Ese shpjeguese
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta ele...
Adoleshenca dhe spo...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vit...
ese
Lloji: Ese argumentuese
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne...
ese argumentuese.Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avan...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.