Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta jeni duke e ditur qe po behet fjal per ERIK ABIDAL mbojtesin e FC.BARCELONES.U trondit nga nje "TUMOR" ne "MELQI" 1 Vit me par, me saktesisht 10 Mars 2011.Pas nje viti atij i duhet te "TRANSPLANTOI" Melqin.Mendohet se sdo kthehet me te luaj.Ehhhh ti mendosh momentet qe "BARCA" kaloi me te!.Nje njeri "MUSLIMAN" qe i Perulej ALL-LLAHUT para fillimit te gjdo ndeshjeje.Eshte Vertet e dhimbshme humbja e tij per njerezit me te aferm,por edhe per ne.Nje vit me par aii pas operimit hyri serish ne fushen e gjelbert per te luajtur,fitoi gjdo gje me BARCEN,aii njeri qe mbante shiritin e Kapitenit vite me radh (CARLES PUYOL) e hoqi nga dora e ti dhe ja dha Abidali-t i cili ngriti trofeun e CHAMPIONS LEAGUES,ishte moment historik per te edhe per ne fansat.Pas ndeshjes ai tha se do pensonohej tek BARCELONA ishim shum te gezuar.Por tani vie lajmi qe ai mund te largohet pergjithmon nga FUTBOLLI.Disa nga skuadrat Spanjolle,Italiane,Angleze e posaqerisht ato FRANCEZE e mbeshtetnin para fillimit te gjdo ndeshje lojtaret mbartnin Fanella me mbishkrimin...Kurajo Abidal,Barcelona nbarte shkrimin "ABI KTHEHU SERISH TE FITOJM" me te vertet eshte nje shembull per te gjith njerezit.ANIMO ABII.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Altin A. GJIKOLLI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Per+ty+Erik+Abidal+%28ABI%29/250
Vepra te ngjashme
Shkarkimi i këngë...
Lloji: Ese argumentuese
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Po...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese argumentuese
Arti eshte nje frymemarrje qe thith shume oksigjen dhe cliron vetem kenaqesi per te medituar.Eshte n...
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cile...
twin Towers
Lloji: Ese argumentuese
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje ...
Si ndikojne familja...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku ...
Sa e forte eshte nd...
Lloji: Ese argumentuese
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh...
Adoleshenca dhe spo...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vit...
Gjakmarrja plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
Veprimtaritë brend...
Lloji: Ese argumentuese
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimish...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
kombi
Lloji: Ese argumentuese
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje fla...
dhuna ndaj gruas
Lloji: Ese argumentuese
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhur...
Komentet e fundit!
Emri:
suela myrtaj
Email:
suela@GMAIL.COM
Komenti:
SHUME SHUME PREKESE
Emri:
Frenci Rakipi
Email:
frenci8@gmail.com
Komenti:
Me te vertete e bukur. Nje lojtar i klasit te larte dhe nje shkrim i bere me shume pasion. Urime.