Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8007
Data e postimit: 2022-12-25 18:22:28
Shikime: 1777
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Ese: Rëndësia e filozofisë

Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese, filozofi, rendesia e filozofise
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: xhonderri@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histori. Idetë më të rëndësishme në historinë e filozofisë konsiderohen si një pikë kthese në sferën e mendimit. Ideja apo citati tregojnë shumë pak. Ata janë përfundimi i një linje argumentimi rreth natyrës së një çështjeje. Kur shqyrtojmë arsyetimin, ideja fillon dhe merr kuptim.
- Filozofia është një fushë studimi që kërkon të kuptojë misteret e ekzistencës dhe realitetit. Ajo përpiqet të zbulojë natyrën e së vërtetës dhe njohurive, të gjejë atë që ka vlerë dhe rëndësi themelore në jetë; gjithashtu, shqyrton marrëdhëniet midis njerëzimit dhe natyrës, midis individit dhe shoqërisë.
- Mendimi filozofik është një pjesë e pashmangshme e ekzistencës njerëzore. Pothuajse të gjithë janë ngatërruar herë pas here nga pyetje thelbësore filozofike si p.sh: “A kishte ekzistencë para se të lindja?”; “Çfarë është jeta?”; “A ka jetë pas vdekjes?”, etj. Shumica e njerëzve gjithashtu kanë një lloj filozofie në kuptimin e një këndvështrimi personal mbi jetën. Edhe një person që pretendon se marrja parasysh e pyetjeve filozofike është humbje kohe, po shpreh atë që është e rëndësishme, sipas spektrit të gjykimit të tij. Një refuzim i gjithë filozofisë është në vetvete filozofi.
- Duke studiuar filozofinë, njerëzit mund të sqarojnë atë që besojnë dhe ata mund të stimulohen të mendojnë për pyetje të tjera. Një person mund të studiojë filozofinë dhe filozofët në të kaluarën për të zbuluar pse ata mendonin ashtu si dhe çfarë vlere mund të kenë mendimet e tyre në jetën e tij. Ka njerëz që thjesht kënaqen me leximin e filozofëve të mëdhenj, veçanërisht ata që ishin edhe shkrimtarë të shkëlqyeshëm.
- Filozofia ka pasur ndikim të madh në jetën tonë të përditshme. Vetë gjuha që flasim përdor klasifikime të nxjerra nga filozofia. Për shembull, klasifikimet e emrit dhe foljes përfshijnë idenë filozofike se ekziston një ndryshim midis gjërave dhe veprimeve. Nëse pyesim se cili është ndryshimi, ne po fillojmë një hetim filozofik.
- Çdo institucion i shoqërisë bazohet në ide filozofike, pavarësisht nëse ai institucion është ligji, qeveria, feja, familja, martesa, industria, biznesi apo arsimi. Dallimet filozofike kanë çuar në përmbysjen e qeverive, ndryshimeve drastike në ligje dhe në transformimin e të gjithë sistemeve ekonomike. Ndryshime të tilla kanë ndodhur sepse njerëzit e përfshirë kishin besime të caktuara në lidhje me atë që është e rëndësishme, e vërtetë, reale dhe domethënëse dhe se si duhet të organizohet jeta.
- Sistemet e arsimimit ndjekin idetë filozofike të një shoqërie rreth asaj që duhen të mësohen fëmijët dhe për cilat qëllime. Shoqëritë demokratike theksojnë se njerëzit mësojnë të mendojnë dhe të bëjnë zgjedhje për veten e tyre. Vlerat dhe aftësitë e mësuara nga sistemi arsimor i një shoqërie reflektojnë kështu idetë filozofike të shoqërisë për atë që është e rëndësishme.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ese%3A+R%C3%ABnd%C3%ABsia+e+filozofis%C3%AB/8007


Vepra te ngjashme
Alegoria e shpelles...
Lloji: Ese filozofike
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të h...
Ese filozofike:Unë...
Lloji: Analize letrare
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fil...
E bukura dhe e shem...
Lloji: Ese filozofike
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...
Vetmia te shkrimtar...
Lloji: Ese shpjeguese
Në letërsi,filozofi,dhe art jepen një sërë përkufizimesh mbi vetminë.Në shumicën e rasteve...
Teatri dhe jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një...
Teatri dhe jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.